LoL: Legnagyobb vesztesei a 11.8-as frissítésnek

LoL: Legnagyobb vesztesei a 11.8-as frissítésnek

Megkapta az átalakításokat Rammus, azonnal elkezdték játszani a rangsorolt meccseken.

Megtalálta magának a Riot Games azt a hőst, akivel nem tud mit kezdeni. Korábban volt már példa arról, hogy túlerősítettek egy karaktert, majd rögtön legyengítették annyira, hogy ismét visszakerült a játszhatatlan kategóriába. Most nem ennyire durva a helyzet, de a Yorick játékosok biztosan nem örülnek annak, ami a sírásóval történt az elmúlt hetekben. Az alábbiakban azokat a hősöket találjátok meg, akiknek a győzelmi aránya a leginkább visszaesett a jelenlegi, azaz 11.8-as patchben érkezett nerfek következtében.

Rammus, a kakukktojás

Kilóg a sorból Rammus, ugyanis a mini-rewörknek nem titkolt célja volt, hogy Rammus játszhatóbb és erősebb legyen a metában. Ennek ellenére alaposan visszaestek a statisztikái, azonban megvan ennek az oka. Mivel eddig főleg csak azok játszottak Rammusszal, akik mainelték, ezért kifejezetten jónak számított a győzelmi mutatója. Most felhígult ez a közösség, ezért bezuhantak a számok. Amikor ezek az "újoncok" letették a hőst, akkor kell visszanézni a Riotnak a számokra, hogy meggyőződjenek arról, ténylegesen milyen hatást fejtett ki a képességek módosítása.

Yorick

A 11.7-es patchben buffolták, a 11.8-as frissítésben legyengítették az egyik legjobb split pusher karaktert. Nerfeket kapott a passzív, valamint a Mourning Mist (E). Az ulti erősödött, mivel a tornyok már nem támadják a Maident addig, amíg van körülötte közelharci és távolsági minion.

Dr. Mundo, aki nem kapott nerfet

Különös helyzetben van Dr. Mundo. A profi metában szinte egyáltalán nem számít tényezőnek, casual meccseken gyakrabban választják, de nem tartozik a top kategóriába. A 11.8-as frissítésben nem kapott gyengítést a hős, mégis bezuhantak a statisztikái. Ilyen előjelekkel várhatja Dr. Mundo a 11.9-es frissítést, amiben szintenkénti armort és sebzést csökkent rajta a Riot.

Orianna

A profi meta egyik legjobb középső ösvényes karaktere kevesebb ellenállást kap a Command: Protect (E) képességéből a korai szakaszban, ami az ösvényfázisban megnehezíti a dolgát. Nem drasztikus a nerf, de pont elég volt ahhoz, hogy ne legyen kötelező kiválasztni, ha szabadon hagyja az ellenfél.

Töltsd ki az éves magyar e-sportkutatást és nyerj értékes ajándékot! 

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



A Rammus átalakítás buff volt vagy nerf?

Közvetítések