Megnövelik Yuumi sebzését, elvesznek egy kevés alap HP-t Threshtől a jövő heti LoL patchben.
Riot Scruffy, azaz Mark Yetter megosztotta a közösségi média oldalán, hogy milyen módosításokkal szeretné a játékegyensúlyért felelős csapat felrázni az aktuális metát. A Riot Games főleg a dzsungelezésbe szeretne belenyúlni, minden szörnytábor kap majd kisebb-nagyobb változtatásokat a jövő heti frissítésben. A 11.10-es League of Legends patch pontos részleteit az alábbiakban olvashatjátok.
11.10-es LoL frissítés tárgyerősítései pontos értékekkel
- Riftmaker
- A jelzők akkor is felkerülnek a tárgyra, ha elszenved a hős sebzést, nem csak akkor, ha sebzést oszt ki
- Jelzőnkénti plusz sebzés 2%-ról 3%-ra növekszik
- Maximális plusz sebzés 10%-ról 9%-ra csökken
- Abyssal Mask
- 350 HP helyett 400 HP-t ad
- Sebzés növekedés 10%-ról 15%-re növekszik, a sebzés növekedés hatóideje 4 másodpercről 5 másodpercre növekszik
- Guinsoo's Rageblade: Teljes költség 2800 aranyról 2600 aranyra csökken
- Goredrinker
- 400 HP helyett 450 HP-t ad
- Bónusz sebzést 0-15% hiányzó HP helyett 0-10% hiányzó HP alapján ad
- Aktív gyógyítás 25% AD + 8% hiányzó HP helyett 15% AD + 10% hiányzó HP alapján számolódik
1.10-es LoL frissítés hősgyengítései pontos értékekkel
- Darius - Apprehend (E): Töltési idő 24/21/18/15/12 másodpercről 26/24/22/20/18 másodpercre növekszik
- Galio - Shield of Durand (W): Töltési idő 18/17,5/17/16,5/16 másodpercről 18 másodpercre növekszik, mágikus pajzs nagysága 8/11/14/17/20% max HP-ról 8/9,75/11,5/13,25/15% max HP-ra csökken
- Talon - Noxian Diplomacy (Q): Bónusz AD aránya 110%-ról 100%-ra csökken
- Jinx
- Alap armor 28-ról 26-ra csökken
- Super Mega Death Rocket (R): Epikus szörnyekre maximum 800-at sebez
- Thresh
- Alap HP 561-ről 530-ra csökken
- Szintenkénti HP 93-ról 95-re növekszik
- Bard - Traveler's Call (passzív): Sebzés 40 (+12 minden 5. chime utánról) 30 (+12 minden 5. chime utánra) csökken
- Katarina: Mozgási sebesség 340-ről 335-re csökken
1.10-es LoL frissítés hőserősítései pontos értékekkel
- Irelia -> Tervezték a buffolását a flexelhető karakternek, azonban eltolták ezeket a módosításokat a 11.11-es patchre
- Kennen - Electrical Surge (W): Minden negyedik támadás extra mágikus sebzése 10/20/30/40/50 (+20% AP-ról) 20/30/40/50/60 (+25% AP-ra) növekszik
- Kayle - Divine Ascent (passzív): 11-es szinten az Aflame sebzés AP aránya 20%-ról 25%-ra növekszik, 16-os szinten a Transcendent extra távolsága 50-ről 100-ra növekszik
- Lux - Lucent Singularity (E): Sebzés 60/105/150/195/240 (+60% AP-ról) 60/110/160/210/260 (+70% AP-ra) növekszik
- Zyra
- Garden of Thorns (passzív) + Grasping Roots (E): Vine Lasher növények lassítása 25%-ról 30%-ra növekszik
- Rampant Growth (W): Töltési idő 20/18/16/14/12 másodpercről 18/16/14/12/10 másodpercre csökken
- Yuumi - Prowling Projectile (Q): Alap sebzés 40/70/100/130/160/190-ről 50/80/110/140/170/200-ra növekszik, felerősített sebzés 45/85/125/165/205/245-ről 60/100/140/180/220/260-ra növekszik
Egyetlen rúna változik a jövő heti frissítésben, a Phase Rush. A Fázisruham töltési idejét 15 másodpercről 10-30 másodpercre változtatják a hős szintjétől függően. Emellett a bónusz mozgási sebességet távolsági hősök esetében 25-40%-ról 15-40%-ra csökkentik, közelharci hősök esetében 40-60%-ról 30-60%-ra nerfelik.
A 11.10-es League of Legends patch május 12-én szerdán élesedik az összes szerveren.
Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait!
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!