Hirdetés

LoL: Óriási dzsungelváltoztatások érkeznek a jövő héten, itt vannak a részletek

Nem halogatja sokáig a dzsungeles módosításokat a Riot Games, már a 11.10-es frissítésben megérkeznek a Smite és szörnyekre vonatkozó átalakítások.

Hirdetés

Néhány nappal ezelőtt bejelentette egy QGT posztban a Riot Games, hogy hamarosan jönnek a komolyabb dzsungeles változtatások, azonban konkrét dátumot még nem mellékeltek a frissítések mellé. Mark Yetter posztja azonban leleplezte a játékegyensúlyért felelős csapat terveit, ugyanis már a jövő heti, 11.10-es League of Legends patchben megkapják a jungle mainek a törődést, amire már régóta vártak.

Jungle timer változások

  • A táborok újraéledése 2 percről 2 perc 15 másodpercre növekszik
  • Táborok újraélédéset jelző figyelmeztetése 15 másodpercről 10 másodpercre csökken

Comeback XP változások 

  • Visszajöveteli tapasztalati pontok jelennek meg újra (comeback xp): A nagy szörnyek 50 XP-t adnak minden szint után, amivel az átlagos szint mínusz egy szint alatt van a dzsungeles. Például, ha az átlagos szint 7, akkor 5-ös szintű dzsungeles +50 XP-t kap a nagy szörnyek után, a 4-es szintű dzsungeles +100 XP-t kap és így tovább

Smite változások

  • A szörnyekre a Smite 390-1000 (szinttől függő) sebzés helyett 500 sebzést oszt ki alapból, majd ez 900-ra növekszik, az ötödik sújtás után, vagyis a Smite mini-quest teljesítése után. Felnyitott Varázskönyvnél két Idézői Képesség lecserélése után növekszik a Smite sebzése
  • A Smite is leszedi a Scuttle Crab (Suhanó Sutyerák) páncélját

Túlélést befolyásoló változtások

  • Omnivamp a dzsungeles tárgyakon 10%-ról 8%-ra csökken
  • A Smite gyógyítása 10% max HP-ról 15% max HP-ra növekszik

Jungle szörnyek alap sebzésének változásai

  • Blue Sentinel (kék buff): 82-303 (1-18-as szinttől függően) helyett 78-234-et sebez (1-18-as szinttől függően)
  • Red Brambleback (vörös erősítés)82-303 (1-18-as szinttől függően) helyett 78-234-et sebez (1-18-as szinttől függően)
  • Gromp: 80-253 (1-18-as szinttől függően) helyett 78-234-et sebez (1-18-as szinttől függően)
  • Murkwolf (nagy farkas): 42-156 (1-18-as szinttől függően) helyett 35-105-öt sebez (1-18-as szinttől függően)
  • Smaller Murkwolves (kis farkasok): 16-59 (1-18-as szinttől függően) helyett 10-30-at sebeznek (1-18-as szinttől függően)
  • Crimson Raptor (nagy pengecsőr/csirke): 20-74 (1-18-as szinttől függően) helyett 20-60-at sebez (1-18-as szinttől függően)
  • Raptors (kis pengecsőrörök/kis csirkék): 13-49 (1-18-as szinttől függően) helyett 10-30-at sebeznek (1-18-as szinttől függően)
  • Big Krug (nagy gólemek): 80-303 (1-18-as szinttől függően) helyett 78-234-et sebeznek (1-18-as szinttől függően)
  • Medium Krug (közepes gólemek): 25-93 (1-18-as szinttől függően) helyett 20-60-at sebeznek (1-18-as szinttől függően)
  • Mini Krugs (kicsi gólemek): 17-63 (1-18-as szinttől függően) helyett 13-39-et sebeznek (1-18-as szinttől függően)

Jungle szörnyek életerejének változásai

  • Blue Sentinel: 1800-3150 HP (1-18-as szinttől függően) helyett 1850-3238 HP-val rendelkezik (1-18-as szinttől függően)
  • Red Brambleback: 1800-3150 HP (1-18-as szinttől függően) helyett 1850-3238 HP-val rendelkezik (1-18-as szinttől függően)
  • Rift Scuttler (Suhanó Sutyerák): 1000-2066 HP (1-17-es szinttől függően) helyett 1050-2170 HP-val rendelkezik (1-17-es szinttől függően)

Jungle szörnyek aranyváltozásai

  • Mini Krugok: 12 arany helyett 13 aranyat adnak
  • Murkwolf: 55 arany helyett 65 aranyat ad
  • Gromp: 85 arany helyett 90 aranyat ad
  • Crimson Raptor: 35 arany helyett 45 aranyat ad

A 11.10-es LoL frissítés május 12-én szerdán aktiválódik az éles szervereken.

Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Te szoktál Felnyitott Varázskönyvvel játszani?

Hirdetés
Hirdetés
4 db hozzászólás
  • apheliospontgg 1 hónapja
    még nemtudom mit kommenteljek
    0 0 Válasz
  • CrispyCake 1 hónapja
    34hrh2343rfs
    0 0 Válasz
  • Detrix 1 hónapja
    Jungle maineknek jó, egyébként semmi nem ér, nem ezektől fognak az emberek kedvet kapni hozzá, vagy ha igen se lesznek jók, csináljanak inkább egy rendes útmutatót gyakorló módban, mert nem ebből fogsz rájönni, hogy mikor kell farmolni, mikor gankelni és mikor elmenni a drakeért a heraldért vagy a baronér.
    0 0 Válasz
  • PlanCake 1 hónapja
    Nem tűnik rossznak így első blikkre, nem vagyok jó jg-s, szóval nekem fix jobb lesz így. De az kicsit durva, hogy nem scalel a smite sebzése... Hiába építek ki szint előnyt, rá megyek egy sneaky drakere, vagy heraldra, jön a HÁTRÁNYBAN lévő enemy jg és 50/50 az esélye, hogy belopja. Eddig se volt óriási különbség szintenként, de ez így elég gyászos ☹️
    0 0 Válasz
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés