Az elmúlt hónapokban PvE irányba tolta el a Riot Games a dzsungelezést, ezen szeretnének változtatni ezzel a temérdek módosítással.
A korai gankelés feledésbe merült az elmúlt patcheknek köszönhetően, ugyanis a League of Legends azokat a hősöket jutalmazta, akik inkább a campeket farmolják. Ez a stílus nem tetszett a fejlesztőknek, ezért rengeteg módosítást eszközöltek a jungle-ben. A 11.10-es frissítéssel érkezett változtatások már élesek a szervereken, érdemes kipróbálni, hogy milyen érzés dzsungelezni az új metában.
Jungle timer változások
- A táborok újraéledése 2 percről 2 perc 15 másodpercre növekedett
- Táborok újraélédéset jelző figyelmeztetése 15 másodpercről 10 másodpercre csökkent
Comeback XP változások
- Visszajöveteli tapasztalati pontok jelentek meg újra (comeback xp): A nagy szörnyek 50 XP-t adnak minden szint után, amivel az átlagos szint mínusz egy szint alatt van a dzsungeles. Például, ha az átlagos szint 7, akkor 5-ös szintű dzsungeles +50 XP-t kap a nagy szörnyek után, a 4-es szintű dzsungeles +100 XP-t kap és így tovább
Smite változások
- A szörnyekre a Smite 390-1000 (szinttől függő) sebzés helyett 450 sebzést oszt ki alapból, majd ez 900-ra növekedik, az ötödik sújtás után, vagyis a Smite mini-quest teljesítése után. Felnyitott Varázskönyvnél két Idézői Képesség lecserélése után növekszik a Smite sebzése
- A Smite is leszedi a Scuttle Crab (Suhanó Sutyerák) páncélját
Túlélést befolyásoló változtások
- Omnivamp a dzsungeles tárgyakon 10%-ról 8%-ra csökkent
- A Smite gyógyítása 10% max HP-ról 15% max HP-ra növekedett
Jungle szörnyek alap sebzésének változásai
- Blue Sentinel (kék buff): 82-303 (1-18-as szinttől függően) helyett 78-234-et sebez (1-18-as szinttől függően)
- Red Brambleback (vörös erősítés): 82-303 (1-18-as szinttől függően) helyett 78-234-et sebez (1-18-as szinttől függően)
- Gromp: 80-253 (1-18-as szinttől függően) helyett 78-234-et sebez (1-18-as szinttől függően)
- Murkwolf (nagy farkas): 42-156 (1-18-as szinttől függően) helyett 35-105-öt sebez (1-18-as szinttől függően)
- Smaller Murkwolves (kis farkasok): 16-59 (1-18-as szinttől függően) helyett 10-30-at sebeznek (1-18-as szinttől függően)
- Crimson Raptor (nagy pengecsőr/csirke): 20-74 (1-18-as szinttől függően) helyett 20-60-at sebez (1-18-as szinttől függően)
- Raptors (kis pengecsőrörök/kis csirkék): 13-49 (1-18-as szinttől függően) helyett 10-30-at sebeznek (1-18-as szinttől függően)
- Big Krug (nagy gólemek): 80-303 (1-18-as szinttől függően) helyett 78-234-et sebeznek (1-18-as szinttől függően)
- Medium Krug (közepes gólemek): 25-93 (1-18-as szinttől függően) helyett 20-60-at sebeznek (1-18-as szinttől függően)
- Mini Krugs (kicsi gólemek): 17-63 (1-18-as szinttől függően) helyett 13-39-et sebeznek (1-18-as szinttől függően)
Jungle szörnyek életerejének változásai
- Blue Sentinel: 1800-3150 HP (1-18-as szinttől függően) helyett 1850-3238 HP-val rendelkezik (1-18-as szinttől függően)
- Red Brambleback: 1800-3150 HP (1-18-as szinttől függően) helyett 1850-3238 HP-val rendelkezik (1-18-as szinttől függően)
- Rift Scuttler (Suhanó Sutyerák): 1000-2066 HP (1-17-es szinttől függően) helyett 1050-2170 HP-val rendelkezik (1-17-es szinttől függően)
Jungle szörnyek aranyváltozásai
- Mini Krugok: 12 arany helyett 13 aranyat adnak
- Murkwolf: 55 arany helyett 65 aranyat ad
- Gromp: 85 arany helyett 90 aranyat ad
- Crimson Raptor: 35 arany helyett 45 aranyat ad
Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait!
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!