LoL: Ezek a változások érkeztek a dzsungelbe a 11.10-es frissítéssel

LoL: Ezek a változások érkeztek a dzsungelbe a 11.10-es frissítéssel

Az elmúlt hónapokban PvE irányba tolta el a Riot Games a dzsungelezést, ezen szeretnének változtatni ezzel a temérdek módosítással.

A korai gankelés feledésbe merült az elmúlt patcheknek köszönhetően, ugyanis a League of Legends azokat a hősöket jutalmazta, akik inkább a campeket farmolják. Ez a stílus nem tetszett a fejlesztőknek, ezért rengeteg módosítást eszközöltek a jungle-ben. A 11.10-es frissítéssel érkezett változtatások már élesek a szervereken, érdemes kipróbálni, hogy milyen érzés dzsungelezni az új metában.

Jungle timer változások

  • A táborok újraéledése 2 percről 2 perc 15 másodpercre növekedett
  • Táborok újraélédéset jelző figyelmeztetése 15 másodpercről 10 másodpercre csökkent

Comeback XP változások 

  • Visszajöveteli tapasztalati pontok jelentek meg újra (comeback xp): A nagy szörnyek 50 XP-t adnak minden szint után, amivel az átlagos szint mínusz egy szint alatt van a dzsungeles. Például, ha az átlagos szint 7, akkor 5-ös szintű dzsungeles +50 XP-t kap a nagy szörnyek után, a 4-es szintű dzsungeles +100 XP-t kap és így tovább

Smite változások

  • A szörnyekre a Smite 390-1000 (szinttől függő) sebzés helyett 450 sebzést oszt ki alapból, majd ez 900-ra növekedik, az ötödik sújtás után, vagyis a Smite mini-quest teljesítése után. Felnyitott Varázskönyvnél két Idézői Képesség lecserélése után növekszik a Smite sebzése
  • A Smite is leszedi a Scuttle Crab (Suhanó Sutyerák) páncélját

Túlélést befolyásoló változtások

  • Omnivamp a dzsungeles tárgyakon 10%-ról 8%-ra csökkent
  • A Smite gyógyítása 10% max HP-ról 15% max HP-ra növekedett

Jungle szörnyek alap sebzésének változásai

  • Blue Sentinel (kék buff): 82-303 (1-18-as szinttől függően) helyett 78-234-et sebez (1-18-as szinttől függően)
  • Red Brambleback (vörös erősítés)82-303 (1-18-as szinttől függően) helyett 78-234-et sebez (1-18-as szinttől függően)
  • Gromp: 80-253 (1-18-as szinttől függően) helyett 78-234-et sebez (1-18-as szinttől függően)
  • Murkwolf (nagy farkas): 42-156 (1-18-as szinttől függően) helyett 35-105-öt sebez (1-18-as szinttől függően)
  • Smaller Murkwolves (kis farkasok): 16-59 (1-18-as szinttől függően) helyett 10-30-at sebeznek (1-18-as szinttől függően)
  • Crimson Raptor (nagy pengecsőr/csirke): 20-74 (1-18-as szinttől függően) helyett 20-60-at sebez (1-18-as szinttől függően)
  • Raptors (kis pengecsőrörök/kis csirkék): 13-49 (1-18-as szinttől függően) helyett 10-30-at sebeznek (1-18-as szinttől függően)
  • Big Krug (nagy gólemek): 80-303 (1-18-as szinttől függően) helyett 78-234-et sebeznek (1-18-as szinttől függően)
  • Medium Krug (közepes gólemek): 25-93 (1-18-as szinttől függően) helyett 20-60-at sebeznek (1-18-as szinttől függően)
  • Mini Krugs (kicsi gólemek): 17-63 (1-18-as szinttől függően) helyett 13-39-et sebeznek (1-18-as szinttől függően)

Jungle szörnyek életerejének változásai

  • Blue Sentinel: 1800-3150 HP (1-18-as szinttől függően) helyett 1850-3238 HP-val rendelkezik (1-18-as szinttől függően)
  • Red Brambleback: 1800-3150 HP (1-18-as szinttől függően) helyett 1850-3238 HP-val rendelkezik (1-18-as szinttől függően)
  • Rift Scuttler (Suhanó Sutyerák): 1000-2066 HP (1-17-es szinttől függően) helyett 1050-2170 HP-val rendelkezik (1-17-es szinttől függően)

Jungle szörnyek aranyváltozásai

  • Mini Krugok: 12 arany helyett 13 aranyat adnak
  • Murkwolf: 55 arany helyett 65 aranyat ad
  • Gromp: 85 arany helyett 90 aranyat ad
  • Crimson Raptor: 35 arany helyett 45 aranyat ad

Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Melyik betűn van a Smite-od, ha jungle-özöl?

Közvetítések