Hirdetés

LoL: Ez a 11 tárgy és 1 rúna biztosan változik a 11.13-as frissítésben

Átalakítja a Riot Games a bónusz mozgási sebességet adó tárgyakat a következő League of Legends patchben.

NÉZD MOST AZ ESPORTGURUN!

Intel Extreme Masters Summer 2021

Gambit vs. Evil Geniuses

Hirdetés

Riot Jag hosszú posztot osztott meg arról, hogy milyen tárgyváltoztatásokat tervezett a Riot Games a 11.13-as League of Legends frissítésben. A játékegyensúlyért felelős csapat kitűzte célként maga elé, hogy a bónusz mozgási sebességet biztosító tárgyakat alaposan átalakítják. Ennek érdekében 11 tárgy és 1 rúna kap buffot, nerfet és egyszerre mindkettőt a két hét múlva megjelenő patchben.

11.13-as LoL patch "mobility" változtatások első részletei

Stridebreaker

  • Eltávolítva: Nem dashel 300 egységet előre a hős az aktív megnyomása után
  • Halting Slash (aktív) sebzése az összes AD 75%-a helyett 150%-ot okoz
  • Aktív lassítása 2 másodperc alatt folyamatosan csökkenő 40%-ról 90%-ra növekszik, ami 40%-ra csökken 3 másodperc alatt
  • Aktív töltési ideje 20 máodpercről 15 másodpercre csökken
  • Az aktívot mozgás közben is használni lehet
  • Passzív 30 mozgási sebesség 20-ra csökken
  • Mitikus passzív 3% mozgási sebességről 2%-ra csökken
  • 200 HP helyett 400 HP-t ad

Trinity Force

  • Mozgási sebesség találati sebzések után 25-ről 20-ra csökken
  • AD 30-ról 35-re növekszik

Force of Nature

  • Eltávolítva: Nem stackel mozgási sebességet és mágikus ellenállást
  • Új: Ha mozgásképtelenné teszik a hőst, akkor 8% max HP-t tölt vissza 4 másodperc alatt

Black Cleaver

  • HP 400-ról 450-re növekszik
  • Bónusz mozgási sebesség jelzőként 5-ről (max 30) 3-ra (max 18) csökken

Dead Man's Plate

  • Töltési idő 8 másodpercről 4 másopdpercre csökken
  • Maximum mozgási sebesség 60-ról 40-re csökken
  • Bónusz sebzés 1-100 mágikus sebzésről (stack szám alapján) 1-40-re (+100% alap AD) fizikai sebzésre változik (stack szám alapján)

A további 11.13-as frissítésre tervezett tárgyváltoztatásokat a következő oldalon találjátok meg!

Szerinted szükség van a bónusz mozgási sebesség rendszerszintű csökkentésére?

Hirdetés
Hirdetés
9 db hozzászólás
  • Stickon 1 hónapja
    Szerintem a túl sok sebzéssel mindig több gond van, mint a sebességgel, de ezt is kezelni kellett már. Előbbi problémát gondolom ignorálni fogják, már csakazért is, hogy a játékmenet ne legyen túl lassú... :/
    0 0 Válasz
  • Detrix 1 hónapja
    Amúgy ennek most mi értelme?
    0 0 Válasz
    • Stickon 1 hónapja Detrix
      Az új itemek óta felborult a játékegyensúly Mindenből túl sok lett
      0 0 Válasz
  • apheliospontgg 1 hónapja
    Már a végén 2 órás lesz egy lol meccs
    0 0 Válasz
    • DrSynclear 1 hónapja apheliospontgg
      Nekem már kétszer volt 1.5 órás is
      0 0 Válasz
  • Janee 1 hónapja
    ezaz
    0 0 Válasz
  • Reese 1 hónapja
    Játéklassítás szempontjából az sem tetszik nekem személy szerint, hogy bizonyos hősöknek, főleg assassinoknak túl nagy a snowball képességük, és egyszerűen megállíthatatlanok egy kisebb előny után is.
    0 0 Válasz
  • esox9 1 hónapja
    végre !
    0 0 Válasz
  • kittiarokszallasi 1 hónapja
    Gg
    0 0 Válasz
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés