LoL: Bug vagy feature, különös Caitlyn interakciót fedeztek fel

LoL: Bug vagy feature, különös Caitlyn interakciót fedeztek fel

Érdemes fejben tartani ezeket az apróságokat, mert meccsek mehetnek el rajta.

A League of Legendsben minden hős rendelkezik egy hitboxszal, vagyis egy adott pixelhalmazzal, amelyben el tudja szenvedni a sebzéseket. Amikor a skillshotokkal célozzátok az ellenfeleket, akkor ezt a hitboxot próbáljátok belőni. Ez hősönként eltérő, azonban olyanról hallottatok már, hogy egy karakter célozható területe azzal változik meg, hogy ugyanabban a pozíciójában használja a Q, illetve a végső képességét? Caitlynnel kapcsolatban ez most a helyzet, ami vagy egy szándékosan programozott kód eredménye, vagy egyszerűen elkövetett a Riot Games csapata egy hibát a fejlesztés közben.

A legnagyobb LoL-os közösségi fórumon óriási karriert futott már be a mindössze 17 másodperces videó, amelyben Caitlyn ulti közbeni előrehajlása miatti hitboxváltozását figyelhetitek meg.

A Q közben nem éri el a vörös csapat fountainjére beépített automata lézernyaláb Caitlynt, de amint ugyanabban a helyzetben elkezdi a Halálpontos lövést (R) használni változik a helyzet. A hős előredől, hogy felvegye a célzáshoz szükséges pózt, ekkor azonban már úgy érzékeli a LoL, hogy megváltozott a pozíciója, azaz egy minimális lépéssel előrébb került a karaktermodell. Ez azért furcsa, mert tényleges helyváltoztatást nem végzett az idéző, egyszerűen csak egy másik képességet sütött el. Ennek az egyedi interakciónak a leleplezése óriási változtatásokat nem kéne, hogy okozzon a már megszokott játékstílus rovására, de érdemes mindenképp fejben tartani, hogy néhány pixellel előrébb kerül Caitlyn, ha épp az ultit castoljátok.

Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Szerinted Caitlyn interakciója bug vagy feature?

Közvetítések