Hirdetés

LoL: Minden képességét megváltoztatják Ireliának a következő patchben

Jelen állás szerint úgy tűnik, hogy alaposan legyengítik Ireliát a következő frissítésben.

Hirdetés

Már egy jó ideje tervezi a Riot Games, hogy Ireliához komolyabban hozzányúlnak. Eredetileg néhány héttel ezelőttre időzítették volna a nerfeket, azonban a játékegyensúlyért felelős csapatnak több időre volt szüksége, hogy finomhangolja a dolgokat. Egyelőre úgy tűnik, hogy a következő League of Legends frissítésben, azaz a 11.14-esben kapja meg a népszerű szóló ösvényes a gyengítéseket. A változtatásokat már kipróbálhatjátok a PBE-n, a LoL hivatalos teszt szerverén.

Irelia tervezett változtatásai a 11.14-es LoL frissítésben

Nem aprózta el a Riot, az alap statisztikák mellett az összes képesség kaphat valamilyen módosítást.

Alap statok

  • Alap HP 580-ról 520-ra csökken
  • Alap magic resist 32-ről 28-ra csökken
  • Szintenkénti HP 95-ről 110-re növekszik

Ionian Fervor (passzív)

  • Maximális jelzők száma 5-ről 4-re csökken
  • Jelzőkénti bónusz támadási sebesség 8/12/16%-ról (szinttől függően) 7,5/13,75/20%-ra (szinttől függően) változik
  • Bónusz sebzés 15-66 (+25% bónusz AD-ról) 10-61 (+30% bónusz AD-ra) módosul

Bladesurge (Q)

  • A csúszás sebessége a mozgási sebesség +1500-ról jelentősen lecsökken
  • A minionokra kiosztott sebzés 55/75/95/115/135-ről 55 +12 minden szint utánra változik

Defiant Dance (W)

  • A sebzéscsökkentés 50% (+7% minden 100 AP) fizikairól 40-80% fizikai és 20-40% mágikus sebzéscsökkentésre módosul 1-18-as szinteken (+7%-ra minden 100 AP után)
  • Maximális sebzés 20/50/80/110/140 (+100% AD, +80% AP-ról) 30/95/160/225/290 (+150% AD, +120% AP-ra) növekszik

Flawless Duet (E)

  • A lövedékek utazási ideje a távolságtól függött eddig. Ez változik meg 0,25 másodpercre
  • Nem lehet mostantól Q közben castolni
  • Nem lehet mostantól CC hatás alatt újracastolni

Vanguard's Edge (R)

  • Új hatásként csökkenti a Bladesure (Q) töltési idejét 0,5/1,5/2,5 másodperccel

A 11.14-es League of Legends frissítés július 8-án élesedik a szervereken. Addig a PBE-n figyelhetitek a folyamatos erősítéseket, illetve gyengítéseket, amelyeket Irelia és a többi hős kap.

Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

(Képek: Surrenderat20, borítókép: Riot Games)

Szerinted kell ennyi nerf Ireliának?

Hirdetés
Hirdetés
18 db hozzászólás
  • Charamell 2 hónapja
    Az elmúlt par hónapban nagyon rákaptam a hősre, szomorú vagyok most emiatt :///
    0 0 Válasz
  • Roland1328 2 hónapja
    gg
    0 1 Válasz
  • Detrix 2 hónapja
    Valaki elmondaná, hogy miért számít erősnek, hónapok óta, ha egy-két meccsemen láttam, azokon se volt nagy probléma.
    0 1 Válasz
    • Ciryos 2 hónapja Detrix
      Lvl7 Nekem a champ kb 50k pontal, lvl2őn, bármilyen karaktert le 1v1-ez. Szerintem nagyon erős, és amúgy mérges is voltam mikor buffolni akarták, hála az égnek ez is mehet a levesbe. De amúgy nem csak ez a karakter érdemelne ilyen szintű nerfet.
      0 0 Válasz
      • PressAltF4 2 hónapja Ciryos
        lvl.1***
        0 0 Válasz
        • Ciryos 2 hónapja PressAltF4
          Amúgy igen majdnem hogy már akkor is :D
          0 0 Válasz
    • Deathwing 2 hónapja Detrix
      Ugye viccelsz? Irelia olyan , mint Yasuo 6-7 seasonban. PASSZÍV +q + conq rúnával senkit se tudott ellene farmolni .Kis livesteal itemmel szinte halhatatlan volt .
      0 0 Válasz
  • PalFeed 2 hónapja
    Gg
    0 1 Válasz
  • centre_syrup 2 hónapja
    GG
    0 1 Válasz
  • WreedBloodrose 2 hónapja
    Gg
    0 1 Válasz
  • marshallneff1 2 hónapja
    Csak én nem érzem ezt egyáltalán nerfnek? A w sokkal erősebb lett már az ap levédéssel, a q többet sebez minionokra 10 szint után mint régebben, és a 4 jelző miatt sokkal könnyebb lesz kihozni a passzívját, ami az ad ráta is jobb lett. Talán valamivel gyengébb az earlyje, ha gyengébb lesz, de a mid-lategameje meg szerintem sokkal erősebbnek érződik
    0 0 Válasz
    • Ciryos 2 hónapja marshallneff1
      Lehet benne realitás, de azt tedd hozzá hogy a kitje eléggé duelezés-re van kitalálva. Persze, megálja a helyén teamfightok-ban. De ez leginkább egy 1v1 karakter, ezért elég nagy lose ha nem nyeri az early-t.
      0 0 Válasz
  • Deathwing 2 hónapja
    Mark Yetter távozásával az első értelmes változtatás, az elmúlt években .Ez jó jel .Remélem loldev jobb munkát fog végezni .
    0 0 Válasz
  • ProtonP 2 hónapja
    Lvl 4 en visszakapod az elvett 60 base hpt Minionokra kevesebbet sevez a Q lvl 9 ig kb utana csak többet a w 5x erősebb lett az E vel jobban tudsz hitelni távolabbi champekre és at ultija csökkenti a Q cdt ami csak rátesz még egy kicsit 4 stacken megkapod a max passiveot és a bonus adt igazából nem értem miért is nerfnek hívjuk hisz összességében a karakter gyengébb lvl 6ig de utana erősebb és csak scalel hozzá teszem hogy nem egy kassa vagy egy kayle early gammel rendelkezne ez után szoval nem aggodnék azért sem
    0 0 Válasz
  • Mindennevfeglalt 2 hónapja
    Egy teljes reworknek jobban örültem volna. :/ Most a játék elején megöl vagy 2-szer és midgameben 1v3 -azik aztán mennek endelni. A jövőben az elején megclappeled aztán mid-late game én meg még a magek sem tudják őt megölni max ha permacczik.
    0 0 Válasz
  • dinakiss99 2 hónapja
    Kevesebb is eleg lenne szerintem
    0 0 Válasz
  • TigerZ 2 hónapja
    Kár ezért.
    0 0 Válasz
  • esztic 2 hónapja
    .
    0 0 Válasz
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés