LoL: Minden, amit Akshanról, a legújabb LoL hősről tudni akartál

LoL: Minden, amit Akshanról, a legújabb LoL hősről tudni akartál

Egy nagyon mobilis lövésznek készült Akshan, a legújabb League of Legends karakter.

Elérkezettnek látta az időt a Riot Games, hogy leleplezze a legújabb karaktert. Akshan a 156. hőse lesz a League of Legendsnek, azonban még néhány hetet ki kell bírnod, hogy éles meccseken bevesd a lövész pozícióra fejlesztett bajnokot. Akshan megjelenési dátumát, képességeit, valamint a skinjeit ne keresd tovább, az alábbiakban minden kérdésedre választ kapsz a vadonatúj hőssel kapcsolatban!

Mikor jelenik meg hivatalosan Akshan?

Az új ADC a 11.15-ös League of Legends frissítéssel, július 22-étől választható az éles szervereken. Akshant addig a PBE-n, a LoL hivatalos teszt szerverén próbálhatjátok ki.

Milyen képességei vannak Akshannak?

Piszkos trükkök/Dirty Fighting (passzív)

Akshan minden harmadik támadása és sebző képessége további fizikai sebzést okoz. Ha a célpont egy hős volt, Akshan egy pajzsot is kap ilyenkor. A támadást követően Akshan lead egy második lövést is, amely csökkentett fizikai sebzést okoz. A második lövést a normál alaptámadásokhoz hasonló módon lehet megszakítani. Ha Akshan megszakítja a második lövést, rövid időre megnő a mozgási sebessége.

  • Töltési idő 16/12/8/4 másodperc
  • Minden alaptámadás mellé egy 50% AD-nak megfelelő fizikai sebzést oszt ki, minionokra 100% AD-t
  • Ha Akshan megszakítja a második lövést 35-75 (szinttől függő) (+100 bónusz támadási sebesség) bónusz mozgási sebességet kap, ami 1 másodperc alatt nullázódik
  • Az extra lövés tud critelni, azonban csak 30%-kal erősebb ebben az esetben
  • Minden alaptámadás és képesség megjelöli a célpontot 5 másodpercre. Összesen 3 jelző stackelődik. A 3. jelzőnél 20-175 (szinttől függő) bónusz mágikus sebzést oszt ki az ellenségnek Akshan, ha hőst sebzett, akkor 40-300 (szinttől függő) (+40% bónusz AD) pajzsot kap 2 másodpercre

Bosszúráng/Anvengerang (Q)

Akshan elhajít egy bumerángot, amely fizikai sebzést okoz az eltalált ellenfeleknek, és felfedi őket. Minden eltalált ellenfél megnöveli a hatótávolságát. Az ellenfeleket az elhajított és a visszatérő bumeráng is eltalálhatja.

  • Bumeráng távolsága 850, szélessége 120, képesség sugara 400, sebessége 1500/2400, elsütési idő 0,25 másodperc
  • Manaköltség 60/65/70/75/80 mana
  • Töltési idő 8/7,5/7/6,5/6 másodperc
  • Fizikai sebzés 5/25/45/65/85 (+80% AD)
  • Összes fizikai sebzés 10/50/90/130/170 (+160% AD)
  • Nem hősökre a sebzés 40/47,5/55/62,5/70%-ban hatékony
  • A bumeráng rálátást biztosít a célpontokra, valamint ha legalább 1 hőst eltalál, Akshan 40% bónusz mozgási sebességet kap, ami 1 másodperc alatt nullázódik

Renegát/Going Rogue (W)

Passzív: Ha egy ellenséges hős megöli Akshan valamelyik szövetségesét, Gazembernek jelöli a gyilkost. Amikor Akshan kiiktatást szerez egy Gazember ellen, bónusz aranyat kap, a Gazember által megölt szövetségesek feltámadnak a bázison, és minden más ellenfélről eltűnik a Gazember jele.

Aktív: Akshan rövid időre álcázza magát, de a hatást korlátlan ideig fenntarthatja tereptárgyak közelében. Amíg álcázva van, Akshan látja a Gazemberekhez vezető utat, és feléjük közeledve megnő a mozgási sebessége és a mana-regenerálódása.

  • Elsütési idő 0,5 másodperc
  • Manaköltség 40/30/20/10/0 mana
  • Töltési idő 18/14/10/6/2 másodperc
  • Lebukás sugara 800
  • Bónusz arany mennyisége 100
  • A láthatatlanság hatóideje 2 másodperc, de ez lehet végtelen, ha Akshan bokorban, vagy a falak mellett oson
  • Bónusz mozgási sebesség 80/90/100/110/120, bónusz mana regeneráció 12% hiányzó mana

Hősies akció/Heroic Swing (E)

Akshan kilő egy falhorgot, amely az első eltalált tereptárgyba fúródik. Ezután a képességet újraaktiválva a kijelölt irányba körbelendülhet a tereptárgy körül, és közben fizikai sebzést okozó lövedékeket lő ki a legközelebbi ellenfélre. A lengő mozdulat közben ismét aktiválhatja a képességet, akkor leugrik a kötélről a mutató irányába, és lead egy utolsó lövést. A Hősies akció töltési ideje nullázódik, ha Akshan kiiktat egy ellenséges hőst.

  • Manaköltség 70 mana
  • Töltési idő 18/16,5/15/13,5/12 másodperc
  • Lövésenkénti fizikai sebzés 30/55/80/105/130 (+10% bónusz AD és +30% bónusz támadási sebesség)

A gazember jussa/Comeuppance (R)

Akshan megcéloz egy ellenséges hőst, és elkezd varázsolni, lövedékeket gyűjtve a fegyverébe. A varázslás végén vagy újraaktiváláskor Akshan kilövi a tárolt lövedékeket. Ezek mindegyike az első eltalált minion, hős vagy építmény hiányzó életerejével arányos fizikai sebzést okoz. Akshan korlátozás nélkül mozoghat a Gazember jussa feltöltése és a lövések leadása során, valamint elsütheti a Hősies akciót.

  • Célpont távolsága 2500
  • Képesség szélessége 120
  • Képesség sebessége 3200
  • Manaköltség 100 mana
  • Töltési idő 100/85/70 másodperc, ha megszakítják 15 másodperc a CD
  • Elraktározott töltények száma 5/6/7
  • Minimum fizikai sebzés töltényenként 20/25/30 (+10% AD)
  • A kilőtt lövedékek az első ellenségbe sebeznek, ami lehet épület is. A sebzés megnövekedik 0-300%-kkal a célpont hiányzó HP-ja alapján
  • A lövedékek tudnak critelni (50% hatékonysággal), valamint lifesteallel is rendelkeznek (80%-os hatékonysággal), valamint egyből kivégzik a minionokat

Akshan hőskinézetei

Egyelőre két hőskinézet közül választhatsz, az egyik az Original, a másik a Cyberpop.

Az alábbi galériában megtalálod Akshan két skinjét, valamint egyéb képeket a játékon belüli kinézetéről!

Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

(Borítókép: Riot Games)
Galéria

Kövess Minket!



Szerinted melyik szerepben lesz a legerősebb Akshan?

Közvetítések