Milyen úton és módon növelhető egy weboldal forgalma akkor, ha nem feltétlenül szeretnénk egyre inkább dráguló hirdetéseket futtatni?
A cikkben ezzel a kérdéssel foglalkozunk majd kiemelten.
Megosztva szám szerint öt olyan gyakorlati tanácsot és tippet, amelyeket hasznosítva szépen elindulhat felfelé a látogatók száma.
Sokan hajlamosak megfeledkezni a Meta leírás fontosságáról
Vagyis gondosan megírják a cikket, szerkesztik az oldalt, és már nyomnak is rá a publikálásra. Ha viszont közben lemarad a Meta leírás gondos megírása, az komoly hibának számít. A Google algoritmusa ezt negatív előjellel fogja értelmezni, alacsonyabban rangsorolva az adott oldalt vagy tartalmat.
A kommentszekció kiváló forrása lehet az ingyen szerzett forgalomnak
Tudatosan gondolva a látogatószerzésre, mondhatni alapvető praktika jelen lenni egy-egy releváns szakmai csoportban. Amikor csak kikerül egy-egy új cikk vagy landing oldal, akkor érdemes megosztani azt a Facebook felületén, vagy egyéb közösségi média platformon.
Különösen akkor működhet hatékonyan a dolog és hozhat plusz forgalmat, ha a megosztást sikerül kérdésbe ágyazni. Ennek köszönhetően még nagyobb esély lehet a kattintások elérésére, és a visszatérő látogatók szerzésére.
A Google Cégem szolgáltatását sem érdemes kihagyni a számításból
A Google Cégem a SEO optimalizálás roppant eredményes eszközének számít. Még jobb, hogy nem is kell sokat dolgozni vele, hiszen elég egyszer feltölteni a vállalkozásunk legfontosabb adatait. Ennek köszönhetően pedig később nemcsak a Google keresőfelületén, hanem a Google Térkép találatai között is plusz kattintásokra lehet szert tenni.
A régi és örökzöld tartalmakban is plusz forgalom rejtőzhet
Többféle módja is létezik annak, hogy a korábban megírt és közzétett, értéket adó tartalmak hasznosításával sikerüljön újabb és újabb látogatókat terelni az oldalunkra. Reális lehetőség, ha a régebbi anyagokat összegyűjtjük, és csinálunk belőlük egy újabb tartalmat.
Persze a Rackhost WordPress webtárhely szolgáltatása azt is könnyedén lehetővé teszi, hogy frissítsük és aktualizáljuk az örökzöld tartalmakat. Ha sikerül elvégezni egy-egy releváns módosítást, az a Google keresőjében elfoglalt helyezésekre is pozitív hatást gyakorolhat.
Sokszor egy érdekes vendég is plusz forgalmat hozhat a konyhára
Magyarul érdemes lehet fontolóra venni, hogy vendégszerzőt invitálunk meg arra, hogy releváns tartalom kerüljön az oldalunkra. Mivel ő is érdekelt lesz a minél magasabb olvasószám elérésében, így bizonyosan népszerűsíteni fogja a tartalmat a saját követői számára is.
Persze nem árt úgy készülni, hogy a nagy bázissal rendelkező szakértőknek megfelelő ellenértéket célszerű ajánlani. Ami nem feltétlenül pénz, hiszen a barter lehetősége is működhet eredményes cserealapként.
MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!