A kampánytervezés újabb kihagyhatatlan lépcsőfokai

A kampánytervezés újabb kihagyhatatlan lépcsőfokai

Az online marketing kampányok futtatásának első lépései a brief készítés és a kampányok megtervezése.

De mivel folytassuk, ha már ezeken túl vagyunk? Az alábbiakban végignézzük azokat a lépéseket, amelyek a következő mérföldköveket jelentik.

A céges weboldal optimalizálása, hogy könnyen rád találjanak!

Ha megvan már minden részlet a kampányoddal kapcsolatban, akkor át kell alaposan nézni, hogy megfelelő-e a honlapod, ahová a látogatók más oldalakról érkezni fognak. Az ezzel foglalkozó tudományterület a Search Engine Optimization (SEO), azaz magyarul keresőoptimalizálás.

Ez azt jelenti, hogy a céges weboldalnak olyan tartalmi elemekkel, szövegekkel és képekkel kell rendelkeznie, hogy az a keresőmotorok számára elérhető legyen. Tehát azok, akik a te termékeidre, szolgáltatásaidra kíváncsiak, minél hamarabb oda találjanak hozzád. Ezt úgy érik el, hogy a keresőmotorok algoritmusa előrébb sorolja a céged hirdetéseit másokéval szemben.

Egy céges honlap megfelelő kialakítása, hogy a SEO révén ténylegesen eljussanak hozzád a felhasználók, nem egy egyszerű feladat. Sok esetben szakértői munkát igényel. A Selector Digitális Marketing Ügynökség tudásbázisa egy olyan alap, amelyre biztosan támaszkodhatsz, hiszen otthonosan mozognak a kampánymenedzsment területén. Bármilyen kérdésed merülne fel, bátran keresd őket!

Az ideális landing oldal

Landing oldalnak nevezzük a céges honlapnak azt az oldalát, ahová az adott hirdetési link vezeti a felhasználót. Erre a célra javasolt egy külön összefoglaló oldalt kialakítani, amely tartalmaz minden szükséges információt és amely alapján esetlegesen téged fog választani a betérő látogató.

Jó, ha ez az adott oldal tartalmaz egy olyan felhívó üzenetet, amely elkülönül a többi szövegtől, és nyomógombként üzemel az érdeklődő számára, melynek hatására továbblépked a vonatkozó oldalakon.

Konverziós célmeghatározás

Az a tevékenység, ahová szeretnéd, hogy a felhasználó eljusson, és elvégezzen, az a konverziós esemény. Ez lehet pl. a hírleveledre való feliratkozás, a kapcsolatfelvétel gombra való kattintás vagy egy konkrét megrendelés.

Ha elérted azt, hogy megtörtént a regisztráció vagy feliratkozás, egyből hozzájutottál az érdeklődő adataihoz, melyeken keresztül további információkkal segítheted őket, hogy meghozzák a számukra legjobb döntést, esetlegesen, hogy éppen a te szolgáltatásodat rendeljék meg. Az ilyen érdeklődő felhasználókat nevezzük leadeknek.

Elkóborló látogatók visszacsalogatása

Vannak olyan érdeklődő olvasók, akiket nehezebb elérni és gyorsan továbbállnak. Az ő megnyerésükhöz fontos eszköz a retargeting és a remarketing, azaz amikor újra megcélozzuk valamivel őket és felkeltjük ismét a kíváncsiságukat. Ennek mérésére nagyon hasznos arányszám a Click Through Rate (CTR), amely azt mutatja meg, hogy az adott megjelenéshez képest hányan kattintottak rá a hirdetésre és jutottak el pl. a te oldaladra.

További fontos arányszámokat és információkat a Selector Digitális Marketing Ügynökség oldalán olvashatsz.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések