A Riot Games tud róla, de még mindig nem szeretnének a javítás útjára lépni.
A játékosok 2014. november 20-án fedezték fel, hogy Kalista attack move-jai (shift + jobb egérgomb kattintás) másképp működnek, mint a többi ADC-nél. Mivel a karakternek van egy speciális, csak rá jellemző csúszása minden alaptámadásnál, ezért kifejezetten nehéz vele üldözni az ellenfeleket.
Az interakció azóta is benne van a League of Legendsben, a Riot Games nem javította ki, hiába foglalkoztak már vele többször a játékosok. Hogy ne legyen ennyire egyszerű a helyzet, létezik még egy bug, amely Kalistát érinti. Az ADC támadási sebessége valamiért lecsökken, ha kite-olni próbál, vagyis minél gyorsabban szeretne mozogni két támadás között.
Az összes kitolt DPS-t ezt csökkenti, vagyis a sebzés lehet akkor hiányzik, amikor a legnagyobb szükség lenne rá. Ez a két hiba azért számít kritikusnak, mart egész hős arra épít, hogy folyamatosan mozgásban legyen. A beépített csúszások, amelyek miatt óriási potenciál van benne a mérkőzések korai szakaszában, gyakorlatilag a legnagyobb erősségei Kalistának.
Összességében jobban megéri Kalistával csak az egér jobb klikkjét használni, mint a Shift + jobb klikk kombóval az attack move-okat. Mindezektől eltekintve a hős bevethető szóló ösvényeken és ADC-ként, mivel értő kezekben annyira minimálsra csökken a hibákból fakadó hátrány, hogy az szinte egyáltalán nem befolyásolja a hős sebzését.
Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait!
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!