Egy nagyon mobilis lövésznek készült Akshan, a legújabb League of Legends karakter.
Elérkezettnek látta az időt a Riot Games, hogy leleplezze a legújabb karaktert. Akshan a 156. hőse lesz a League of Legendsnek, azonban még néhány hetet ki kell bírnod, hogy éles meccseken bevesd a lövész pozícióra fejlesztett bajnokot. Akshan megjelenési dátumát, képességeit, valamint a skinjeit ne keresd tovább, az alábbiakban minden kérdésedre választ kapsz a vadonatúj hőssel kapcsolatban!
Mikor jelenik meg hivatalosan Akshan?
Az új ADC a 11.15-ös League of Legends frissítéssel, július 22-étől választható az éles szervereken. Akshant addig a PBE-n, a LoL hivatalos teszt szerverén próbálhatjátok ki.
Milyen képességei vannak Akshannak?
Piszkos trükkök/Dirty Fighting (passzív)
Akshan minden harmadik támadása és sebző képessége további fizikai sebzést okoz. Ha a célpont egy hős volt, Akshan egy pajzsot is kap ilyenkor. A támadást követően Akshan lead egy második lövést is, amely csökkentett fizikai sebzést okoz. A második lövést a normál alaptámadásokhoz hasonló módon lehet megszakítani. Ha Akshan megszakítja a második lövést, rövid időre megnő a mozgási sebessége.
- Töltési idő 16/12/8/4 másodperc
- Minden alaptámadás mellé egy 50% AD-nak megfelelő fizikai sebzést oszt ki, minionokra 100% AD-t
- Ha Akshan megszakítja a második lövést 35-75 (szinttől függő) (+100 bónusz támadási sebesség) bónusz mozgási sebességet kap, ami 1 másodperc alatt nullázódik
- Az extra lövés tud critelni, azonban csak 30%-kal erősebb ebben az esetben
- Minden alaptámadás és képesség megjelöli a célpontot 5 másodpercre. Összesen 3 jelző stackelődik. A 3. jelzőnél 20-175 (szinttől függő) bónusz mágikus sebzést oszt ki az ellenségnek Akshan, ha hőst sebzett, akkor 40-300 (szinttől függő) (+40% bónusz AD) pajzsot kap 2 másodpercre
Bosszúráng/Anvengerang (Q)
Akshan elhajít egy bumerángot, amely fizikai sebzést okoz az eltalált ellenfeleknek, és felfedi őket. Minden eltalált ellenfél megnöveli a hatótávolságát. Az ellenfeleket az elhajított és a visszatérő bumeráng is eltalálhatja.
- Bumeráng távolsága 850, szélessége 120, képesség sugara 400, sebessége 1500/2400, elsütési idő 0,25 másodperc
- Manaköltség 60/65/70/75/80 mana
- Töltési idő 8/7,5/7/6,5/6 másodperc
- Fizikai sebzés 5/25/45/65/85 (+80% AD)
- Összes fizikai sebzés 10/50/90/130/170 (+160% AD)
- Nem hősökre a sebzés 40/47,5/55/62,5/70%-ban hatékony
- A bumeráng rálátást biztosít a célpontokra, valamint ha legalább 1 hőst eltalál, Akshan 40% bónusz mozgási sebességet kap, ami 1 másodperc alatt nullázódik
Renegát/Going Rogue (W)
Passzív: Ha egy ellenséges hős megöli Akshan valamelyik szövetségesét, Gazembernek jelöli a gyilkost. Amikor Akshan kiiktatást szerez egy Gazember ellen, bónusz aranyat kap, a Gazember által megölt szövetségesek feltámadnak a bázison, és minden más ellenfélről eltűnik a Gazember jele.
Aktív: Akshan rövid időre álcázza magát, de a hatást korlátlan ideig fenntarthatja tereptárgyak közelében. Amíg álcázva van, Akshan látja a Gazemberekhez vezető utat, és feléjük közeledve megnő a mozgási sebessége és a mana-regenerálódása.
- Elsütési idő 0,5 másodperc
- Manaköltség 40/30/20/10/0 mana
- Töltési idő 18/14/10/6/2 másodperc
- Lebukás sugara 800
- Bónusz arany mennyisége 100
- A láthatatlanság hatóideje 2 másodperc, de ez lehet végtelen, ha Akshan bokorban, vagy a falak mellett oson
- Bónusz mozgási sebesség 80/90/100/110/120, bónusz mana regeneráció 12% hiányzó mana
Hősies akció/Heroic Swing (E)
Akshan kilő egy falhorgot, amely az első eltalált tereptárgyba fúródik. Ezután a képességet újraaktiválva a kijelölt irányba körbelendülhet a tereptárgy körül, és közben fizikai sebzést okozó lövedékeket lő ki a legközelebbi ellenfélre. A lengő mozdulat közben ismét aktiválhatja a képességet, akkor leugrik a kötélről a mutató irányába, és lead egy utolsó lövést. A Hősies akció töltési ideje nullázódik, ha Akshan kiiktat egy ellenséges hőst.
- Manaköltség 70 mana
- Töltési idő 18/16,5/15/13,5/12 másodperc
- Lövésenkénti fizikai sebzés 30/55/80/105/130 (+10% bónusz AD és +30% bónusz támadási sebesség)
A gazember jussa/Comeuppance (R)
Akshan megcéloz egy ellenséges hőst, és elkezd varázsolni, lövedékeket gyűjtve a fegyverébe. A varázslás végén vagy újraaktiváláskor Akshan kilövi a tárolt lövedékeket. Ezek mindegyike az első eltalált minion, hős vagy építmény hiányzó életerejével arányos fizikai sebzést okoz. Akshan korlátozás nélkül mozoghat a Gazember jussa feltöltése és a lövések leadása során, valamint elsütheti a Hősies akciót.
- Célpont távolsága 2500
- Képesség szélessége 120
- Képesség sebessége 3200
- Manaköltség 100 mana
- Töltési idő 100/85/70 másodperc, ha megszakítják 15 másodperc a CD
- Elraktározott töltények száma 5/6/7
- Minimum fizikai sebzés töltényenként 20/25/30 (+10% AD)
- A kilőtt lövedékek az első ellenségbe sebeznek, ami lehet épület is. A sebzés megnövekedik 0-300%-kkal a célpont hiányzó HP-ja alapján
- A lövedékek tudnak critelni (50% hatékonysággal), valamint lifesteallel is rendelkeznek (80%-os hatékonysággal), valamint egyből kivégzik a minionokat
Akshan hőskinézetei
Egyelőre két hőskinézet közül választhatsz, az egyik az Original, a másik a Cyberpop.
Az alábbi galériában megtalálod Akshan két skinjét, valamint egyéb képeket a játékon belüli kinézetéről!
Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait!
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!