Az már nem elég, hogy támogató vagy dzsungeles, ennél már tovább megyünk.
A League of Legends egy komplex játék. Már, amikor az első verzióelérhetővé vált, akkor is bonyolult volt az egész, de az évek során ez a történet csak hatványozódott. Azt persze tudjuk, hogy egy-egy meccsen belül szerepek/ösvények vannak. De a fejlesztők még ezt is kicsit tovább mélyítették, amikor a karakterek még besorolást vagy kasztokat kaptak. A kasztokat azon
Specialist: Ezek a karakterek olyan képességeket kaptak, amik alapvetően egyediek. Ami talán közös bennük, hogy olyan eszközeik vannak, amivel a pálya egy-egy területét nagyon le tudják fogni (Fiddlesticks, Heimerdinger)
Warden: Tankok, akiket arra találtak ki, hogy megvédjék a csapattársakat. Nagyon könnyen lehet velük védekezni, ha pedig az ellenfél mégis beugrik, akkor jön a CC vonat. (Braum, Shen)
Vanguard: Itt megint tankokról van szó, de ezek inkább az ellenfél arcába másznak és ők kezdik a csatát. Ha valaki nem jó pozícióban van, akkor már le is csapnak (Sejuani, Malphite)
Tank: A szó legalapabb értelmében vett tankok, akik azért vannak, hogy minden sebzést felfogjanak a csapattársaik helyett. (Dr. Mundo)
Skirmisher: Ebben a kasztban a hosszú elnyújtott harcok kedvelői kaptak helyet. Akiknek kell egy kis idő, hogy meginduljanak, hogy a képességeik igazán megmutassák az erejüket. (Jax, Fiora)
Assassin: Könnyen ugrál ide-oda és ehhez még jön egy erős adag sebzés is. Ha valamelyik törékenyebb ellenfél nem figyel oda, az bizony könnyen áldozat lehet. Defenzív képességeik nem nagyon vannak, csak az ütőképessége a lényeg. (Zed, Qiyana)
Marksman: A nagybetűs Lövész karakterek, akiknél nagyon kevés defenzív képesség van, a csapatharcokban nagy sebzést tudnak okozni, de kell melléjük egy support, aki megvédi őket, ha az ellenfél rájuk nyitna. (Ashe, Vayne)
Artillery Mage: Ugyan nem a leg mobilisabb karakterek, viszont messziről tudják leszedni az ellenfelüket. Sok képességükkel akár a képernyő másik oldalára is elérnek. (Xerath, Vel'koz)
Battlemage: Azok a mágusok, akik nem ilyednek meg a közeli harcoktól vagy a hosszabb pofonváltásoktól. Tipikusan a hatótávjuk alacsonyabb és a tarsolyukban ott figyel némi defenzív lehetőség is. (Vladimir, Rumble)
Burstmage: Itt a pillanat a fontos, ha sikerült leszedni az ellenfelet két másodperc alatt, akkor minden rendben, egyébként lehet baj. Ha sikerül megfogni egy törékenyebb ellenfelet, akkor azzal nem lesz gond, egy tankosabb opponens viszont már okozhat fejfájást. (Annie, Syndra)
Diver: Valamilyen képességük tuti van, amivel át tudnak rongyolni az másik csapat tankjain, hogy hozzáférjenek a hátsó sorokban lévőkhöz. Egyetlen céljuk, hogy valakit leválasszanak és azt le is vadásszák. (Hecarim, Vi)
Juggernaut: Lassúak és lomhák, de alapvetően jól bírják az ütéseket, haa pedig elfogy az másik oldalon a CC, akkor bizony meglepően nagyot tudnak ütni. (Mordekaiser, Garen)
Cathcer: Ahogy már a név is árulkodó, a kaszt célja, hogy elkapjanak valakit és azt ezüst tálcán pakolják a szövetségesek tányérjára. Persze a sebzést legtöbbször nem ők hozzák, ezért tudnak jól működni egy-egy Lövész mellett. (Blitzcrank, Zyra)
Enchanter: Buffokat, pajzsokat és persze gyógyítást osztogat. Az egyetlen célja, hogy életben tartsa a csapat többi tagját, hogy azok ki tudják osztani a sebzést. Egy-egy csapatharcban kulcsszerepük lehet. (Janna, Nami)
Nektek mi a kedvenc kasztotok?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!