Kiterjesztette Európára is a feliratkozások helyi árait a Twitch

Kiterjesztette Európára is a feliratkozások helyi árait a Twitch

A kontinens szinte mindegyik országában egy kicsit olcsóbb lett így a feliratkozás.

Kiterjesztette immáron Európára is a Twitch a csatornákra való feliratkozások árának lokalizációját. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy nem egységesen ugyanannyiba kerül a feliratkozás a világ minden országában, hanem a helyi körülményeket figyelembe véve határozták meg az árakat, valamint ha az adott ország valutája meghatározó szintet tölt be globálisan is, akkor az ottani nézők a saját pénznemükben is támogathatnak egy csatornát.

A program eredetileg Törökországban és Mexikóban kezdődött, ezután júliusban Latin-Amerikában, a Közép-Keleten, valamint Afrikában is végbement ez a folyamat. Mostantól pedig már Európa országai is a részesei lettek ennek. Az öreg kontinens legtöbb országában a feliratkozás ára 4.99€-ról 3.99€-ra csökkent le, de az Egyesült-Királyságban 3.99 angol fonttal terheli meg a Twitch az előfizető számláját.

Magyarországon a feliratkozások ára a program hatására 3.99€-ba fognak immáron kerülni. Az összes többi európai országra vonatkozó díjszabásokat a Twitch alábbi oldalán tekinthetitek meg.

"A program motivációja az volt, hogy növeljük a nézők motivációját, hogy támogathassák kedvenc tartalomgyártójukat" - áll a Twitch közleményében. "Európában és Ázsiában közel 50%-kal, Latin Amerikában pedig majdnem 80%-kal kevesebben iratkoztak fel bármilyen csatornára, mint Észak-Amerikában."

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Üzlet - A nyári kalandok ereje és varázsa feledhetetlen

Minden ember életében van legalább egy olyan alkalom, amit lehet mesélni majd az unokáknak. Nemcsak akkor, ha a legjobb sportteljesítmény kerül szóba, hanem akkor is, amikor a csajozásról vagy pasizásról van szó, amire később még vissza is térünk.

Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések