Hirdetés

Hosszú, vágatlan formában érkezik a God of War: Ragnarök

A játék jövőre érkezik, szintén vágások nélkül, ahogy azt az előző résznél már megszoktuk.

Hirdetés

A 2018-ban debütált God of War hosszú, vágás nélküli one-shot felvétel, és bár figyelemre méltó volt, nem volt új keletű módszer. A Splinter  Cell: Conviction például hasonló módon nem tartalmazott vágásokat.

A PlayStation Showcase után, ahol bemutatták a God of War: Ragnarök játékmenetét, több rajongó is rákérdezett arra, hogy a folytatásban is alkalmazni fogják-e a one-shot kameramozgást a játékban. Erre a kérdésre Matt Sophos narratív igazgató a személyes közösségi média profilján keresztül adott választ a kíváncsi Twitter-felhasználók hadának, miszerint a Ragnarök egyetlen megszakítás nélküli felvétellel fog büszkélkedni, akárcsak a 2018-as rész.

Nektek elnyerte a tetszéseteket a one-shot kameramozgás? Várjátok az új részt?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Hirdetés
Hirdetés
Légy Te az első hozzászóló!
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés