Túl erős volt Vex, azonnali módosításokat eszközöltek

Túl erős volt Vex, azonnali módosításokat eszközöltek

A játék legújabb hőse hamar gyengítésre szorult.

A 11.19-es frissítés fenekestől forgatta fel a játékosok életét, ám bár idénre ez volt az utolsó nagy dobás a hősök változtatásának számában és mélységében értve, a 11.18-al karöltve természetesen, avagy végre befutott mindkét vb-frissítés.

Vex érkezésével együtt az U.R.F. is megérkezett így a kicsi yordle erejét talán picit több idő volt felmérni, hiszen mindenhol is oda kell figyelni az erejére, nem elég egyetlen játékmódot figyelembe venni.

A hős győzelmi mutatója jelenleg a középső ösvényre szűkítve a 52.27%, ezzel a 8. helyet veszi el az 54 középső ösvényre delegált karaker közül. Mindemellett a hőst 3.28%-ban választják. Nézzük azonban, hogy milyen azonnali változtatás érkezett a bús kicsi yordle-re.

  • Passzívjának (Doom 'N Gloom) sebzése a 30-180 (szinttől függő) (+25% AP)-ról 30-140 (szinttől függő) (+20% AP) értékre csökkent.
  • Q képességének, a Mistral Boltnak a sebzése 60/110/160/210/260 (+60% AP)-ról 60/105/150/195/240 (+60% AP)-ra módosult.

A következő napokban pedig a fejlesztők figyelemmel kísérik a hős erejét, s ha további beavatkozás szükséges, lépni fognak. Lehet, hogy csak a következő patch során, ha úgy alakul, ez mindig attól függ, hogy épp mennyire súlyos a helyzet.

Ti hogy éreztétek, valóban túl erős volt Vex?

Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

(Borítókép: Riot Games)

Kövess Minket!