A Behaviour Interactive megosztotta kétrészes fejlesztői frissítésük első részének tartalmát.
A hír a Trapper kedvelő játékosok számára abszolút pozitív, míg a Spirit fanok számára kevésbé imponáló módosítások szinte teljes egészében átszabják a két karaktert. A Behaviour Interactive úgy részletezte a módosításokat, hogy Trapperrel kezdve, ez a frissítési buff növeli majd a medvecsapdák számát egy-egy meccs során, -amik akár véletlenszerűen spawnolnak a helyre, akár az alkalmazandó kiegészítő tárgyak révén kerülnek be. Ez azt jelenti, hogy a Trapper több egyedi medvecsapdája bármikor elérhető lesz erőforrásként. Mostantól 6 csapda spawnol a változó 4-6 csapda helyett. Továbbá, a Trapperel játszva mostantól alapértelmezetten két csapdával lehet kezdeni a meccset.
Az, hogy a Spirit ehhez képest nerfet kap, talán nem meglepő a veterán Dead by Daylight játékosok számára, hiszen sokan úgy vélik, hogy a Spirit az egyik legmagasabbra rangsorolt gyilkos a játékban. Azonban a Behaviour frissítése nem nerfeli a Spiritet a hagyományos értelemben, azaz nem rontja le direkt a képességeit. Ehelyett olyan lehetőségeket ad a túlélők számára (hallhatják és láthatják is a gyilkost), amelyekkel sokkal jobban megküzdhetnek a Spirit ellen, és amelyek korábban egyszerűen nem léteztek.
September Developer Update 2, part 1 of 2
— Dead by Daylight ⛓ (@DeadByBHVR) September 23, 2021
(Look we've got a lot of news this month okay?)
???? https://t.co/YUPnV573GM pic.twitter.com/gx4gRfoKOG
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!