Hirdetés

6 hős gyengült és 4 erősödött - íme a 11.20-as frissítés

Élőholtak, szellemek és rémületes csontvázak, figyelem!

Hirdetés

Ez a frissítés néhány hősmódosítást tartalmaz, hogy minden zavartalanul csordogálhasson a medrében, amelyeket néhány új, bűbájos hőskinézet kísért kísér.

Bűbájos Poppy, Bűbájos Syndra, Bűbájos Nami, Bűbájos Yuumi, Bűbájos Fiora és Bűbájos Morgana (Tekintély kiadás) 2021. október 7-étől lesz elérhető.

11.20-as frissítés hőserősítései

  • Darius W képességén a Bénító Csapáson a töltési idő 7/6,5/6/5,5/5 másodpercről fix 5-re változott.
  • Elise alap életerejének az értéke 534-ről 555-re nőtt, továbbá páncéljának növekedési értéke 3,35-ről 4-re változott.
  • Hecarim W képességén - A Rettegés Szelleme - a töltési idő fix 18 másodpercre módosult a korábbi 22/21/20/19/18-ról, továbbá maximális gyógyítása a minionok és szörnyek ellen 90/120/150/180/210-ről 120/150/180/210/240-re nőtt.
  • Udyr R képessége - Főnix Alax - esetében a tölcsér alakú sebzés 

11.20-as frissítés hősgyengítései

  • Amumu Q képessége, a Pólyadobás sebzése 70/100/130/160/190 (+85% varázserő)-ről 70/95/120/145/170 (+85% varázserő)-re változott, továbbá manaköltsége 30/35/40/45/50-ről fix 70-re nőtt.
  • Taliyah Q képességénél a Szilánkzárpornál az egymás utáni kövek sebzése a szörnyek ellen 80%-ról 75%-ra csökkent.
  • Singed átdobásának alapsebzése (E képesség) 50/65/80/95/110-ről 50/60/70/80/90-re, míg sebzési aránya 75% varázserőről 60%-ra csökkent.
  • IV. Jarvan passzívja, a Hadi Ritmus bónusz sebzése a célpont aktuális életerejének 8%-át biztosítja a korábbi 10% helyett.
  • Irelia passzívja az Ioniai szenvedély esetében a bónusz sebzési arány a maximális számú jelzőnél 30%-ról 20%-ra csökkent.
  • Shen passzívja, a Ki-Pajzs esetében a pajzs értéke 60-111-ről 50-101-re változott, továbbra is szinttől függően és +14% bónusz életerőt hozzákalkulálva.

SÚJTÁS

A Sújtás mindig is erős varázslat volt, amellyel sikeresen meg lehetett menekülni a dzsungelben a halál torkából, de egy kicsit túlságosan is jól végzi a dolgát. Részlegesen visszavonták a 11.10-es Sújtás-változtatásokat, hogy visszaálljon a rend. Hogy ezt ellensúlyozzák, néhány erősebb tábor alapsebzését is csökkentették, hogy könnyebb legyen a játékosok dolga a korai játékban. 

  • Maximális életerővel arányos gyógyítás mértéke 15%-ról 10%-ra csökkent.
  • A Gromp és az Ősi Krug alapsebzése 78-ról 74-re módosult.

BIRODALMI PARANCS

A Birodalmi parancs is módosításokért kiáltott, de mielőtt bármi ilyesmibe bele kezdtek volna, javították egy hibáját, így a Birodalmi parancs jele által okozott sebzést helyesen az a szövetséges hős okozza, aki felhasználta a jelet. A változtatás ami érkezett rá pedig, hogy a kezdőcsapás bónusz sebzése 36–60 (szinttől függően)-ról 45–75 (szinttől függően) értékre változott.

Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

(Borítókép: Riot Games)
Hirdetés
Hirdetés
2 db hozzászólás
  • DrSynclear 1 hónapja
    Gg
    0 0 Válasz
  • jakekobe 1 hónapja
    jg nek az xp-jét nerfelni kéne toplane szószerint játszhatatlan 3 percig bokorba ül a gyerek és nem veszit xp-ét ezt nem szabadna megengedni meg mivel " toplane 1v1 lane akarna lenni" csak nem lehet 1v1 ezni mikor jg diktálja a tempot egyszerüen mentális zavarod lesz toplanetöl a jg végett
    0 0 Válasz
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés