Pontos statisztikák és részletek - íme a 11.21-es teljes listája

Pontos statisztikák és részletek - íme a 11.21-es teljes listája

Nézzük, milyen pontos értékekkel változnak a listázott hősök és rendszerek.

A 11.21-es frissítés mondhatni "picit" felkavarja majd az állóvizet, nem csak azért, mert a soloQ-ra fog hajazni a fejlesztők elmondása szerint, hanem azért is mert egy nem várt Viego erősítés is van benne. Nézzük a 11.21 változtatásainak teljes listáját pontos értékeikkel együtt!

11.21 hőserősítések

  • Viego Q-ján az AD ráta 60%-ról 70%-ra nőt, a W önlassítása 15%-ról 10%-ra csökkent, míg az ultija kritikus találati rátája 75%-ról 100%-ra emelkedik.
  • Teemo Q képességén a töltési idő 8-ról 7 másodpercre csökken, a vakítás időtartama 1,5/1,75/2/2,5/2,5-ről 2/2,25/2,5/2,75/3 másodpercre nő, a lövedék sebessége pedig 1500-ról 2500-ra emelkedik.
  • Lux támadási sebessége szintenként 2%-kal nő a korábbi 1% helyett. Lux passzívja egy lehelletnyivel tovább tart, ha éppen egy auto attack vagy saját ultija száll az ellenfél felé. E képességének sebzése 60/110/160/210/260 (+65% AP) értékről 70/120/170/220/270 (+AP) értékre nő, míg az ultiján a töltési idő 80/60/40-ről 60/50/40 másodpercre csökken.
  • Xayah mozgási sebessége 325-ről 330-ra változott, Q képességének töltési ideje 10/9/8/7/6-ról 10/8,5/7/5,5/4-re csökkent.
  • Jinx passzívjából kapott támadási sebességének értéke 15%-ról 25%-ra nőtt, E képességének hatótávolsága 925 lesz a korábbi 900 helyett, végső képességének töltési ideje pedig 90/75/60-ról 75/65/55-re csökkent.
  • Sion W képességén a pajzs ráta 8/9/10/11/12% helyett 11/12/13/14/15% a maximum életerő alapján.

11.21 hősgyengítések

  • Quinn W képessége által biztosított bónusz támadási sebesség 20/35/5075/80%-ról 20/30/40/50/60%-ra csökkent.
  • Graves E által kapott páncélja 6/9/12/15/18-ról 4/7/10/13/16-ra csökkent.
  • Akshan E képességénél a lövésenként kiosztott sebzés 30/50/70/90/110-ről 30/45/60/75/90-re csökkent.
  • Karthus E képességével a visszanyert mana 20/27/34/41/48-ról 15/25/35/45/55-re változott.
  • Miss Fortune alapvető manája 325,84-ről 300-ra csökkent, W manaköltsége 30-ról 45-re nőtt.

Rendszererősítések

Az Ingenios Hunter alap Item Haste értéke 10-ről 20-ra, annak stackje 5-ről 6-ra nőtt.

A Health Rune Stat Shard által biztosított életerő 15-90-ről 15-140-re nőtt.

Rendszergyengítések

A Guardian által biztosított pajzs 70-150-ről 50-130-ra csökkent.

A Conqueror által adott adaptív erő jelzőnként 2-5-ről 2-4-re változott, az erősítés időtartama 6 másodpercről 4-re csökkent.

A Goredrinker esetében az aktív sebzés 100% total AD helyett 175% base AD-t kap, ezen kívül az 5 másodpercenként kapott életerő 150% helyett 0 lesz, kap 8% Omnivampot és a Spite passzívot eltávolították.

A Ravenous Hunter Omnivampja stackenként 1,5%-ról 1,2%-ra csökkent.

Rendszerbalanszolás

A Stridebreaker aktív sebzése 100% total AD helyett 175% base AD-t kap, az AD értéke 45-ről 50-re nő.

Ti elégedettek vagytok a változtatásokkal? Így mit szóltok a Viego és Teemo buffokhoz?

Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

(Borítókép: Riot Games)

Kövess Minket!