Véget érhet a Goredrinker-ös orgyilkosok hatalma? - Megérkezett a 11.21-es frissítés

Véget érhet a Goredrinker-ös orgyilkosok hatalma? - Megérkezett a 11.21-es frissítés

Erősítések, gyengítések és jó pár sárkányos kinézet, ezt tartalmazza a 11.21-es frissítés, csapjunk is a lovak közé!

Az előző, 11.20-as frissítéshez képest némileg tartalmasabb patch érkezett az éj folyamán. Erről bővebben egy kicsit lentebb, azonban érdemes először kiemelni mindenki kedvenc részét, az új kinézeteket! A képre kattintva megnézhetitek őket és ha nem akartok részletes leírást, akkor az összefoglaló infógrafikán láthatjátok, hogy ki vagy éppen milyen rendszer mit kapott!

Előtte viszont még kezdjük a legfontosabb történéssel: Elbúcsúztunk a /All chattől, azonban azt nem tudni, hogy pontosan hol, mivel a frissítésben az szerepel, hogy csak néhány régióban próbálják ezt ki. Ha később kiderül, hogy se EUNE-n se EUW-n nem lehet már használni a közös csevegést, akkor a teszt a 11.21-es és 11.22-es frissítés között fog lezajlani. Ez alatt akár vissza is kapcsolhatják majd ezt a csevegési formát, de ha a tesztek alapján úgy itélik meg, akkor előfordulhat, hogy soha többé nem lesz közös csevegése a két, egymással szemben álló csapatnak.

Hőserősítések

  • Jinx passzív támadási sebessége 15%-ról 25%-ra növekedett, az E képességének hatótávja 900-ról 925-re növekedett, míg az ultija újratöltési ideje 90/75/60 másodpercről 75/65/55-ra csökkent.
  • Lux alapstatjai közül a szintenkénti támadási sebesség 1%-ról 2%-ra nőtt. A passzívja is kapott némi erősítést: ha egy alaptámadás száll éppen az ellenfél felé, akin rajta van a passzív vagy Lux az ultiját használja, akkor annyival tovább marad az ellenfelen a passzív fény. Továbbá az E képesség sebzése 60/110/160/210/260 (+65% AP)  70/120/170/220/270 (+70% AP) növekedett, az R képesség újratöltési ideje pedig 80/60/40 másodpercről  60/50/40 másodpercre csökkent.
  • Sion W képessége mostantól egy kicsit nagyobb shieldet ad: 60/85/110/135/160 (+40% AP) (+8/9/10/11/12% maximum életerő)  60/85/110/135/160 (+40% AP) (+10/11/12/13/14% maximum életerő).
  • Teemo Q képességének visszatöltési ideje 8 másodpercről 7-re csökkent, a vakítás időtartama minden szinten fél másodpercet növekedett:  1.5/1.75/2.0/2.25/2.5 másodperc helyett 2.0/2.25/2.5/2.75/3 másodperc lett. Végül, de nem utolsó sorban pedig a képesség sebessége is 1500-ról 2500-ra növekedett, tehát majdnem fele annyi idő alatt ér oda az ellenfélbe.
  • Veigo Q képességének AD rátája 60%-ról 70%-ra növekedett, a W képesség önlassítása 15%-ról 10%-ra csökkent, míg a végső képesség, tehát R Crit rátája 75%-ról 100%-ra növekedett.
  • Xayah alapstatjai közül a mozgási sebessége 325-ről 330-ra növekedett, a Q képességén a visszatöltési idő pedig 10/9/8/7/6 másodperc helyett 10/8.5/7/5.5/4 másodperc lett.

Hősgyengítések

  • Akshan E képességének lövésenkénti sebzése 30/50/70/90/110-ről 30/45/60/75/90-re csökkent.
  • Graves E képességének bónusz armorja stackenként 6/9/12/15/18-ról 4/7/10/13/16-ra csökkent.
  • Karthus E képességének mana visszatöltése 20/27/34/41/48-ról 15/25/35/45/55-re csökkent a játék korai szakaszában és nőtt később.
  • Miss Fortune alapstatjai közül a manája 325-ről 300-ra csökkent, míg a W manaköltsége 30-ról 45-re nőtt.
  • Quinn W képességének bónusz támadási sebessége  20/35/50/65/80%-ról 20/30/40/50/60%-ra csökkent.

Tárgy és rendszerváltoztatások 

  • A Stridebreaker AD-ja 45-ről 50-re növekedett, használata közben pedig nem az AD-nk 100%-át, hanem az alap AD 175%-át fogja használni.
  • Az Ironspike Whip használata közben már nem csak 75% teljes AD sebzést fog kiosztani, hanem 100%-ot.
  • A Goredrinker nevű tárgy kapott 8% Omnivampet, ellenben viszont a használatával már nem 175% alap AD-t használ majd fel a gyógyításhoz és sebzéshez, hanem csak 100%-ot. Emellett a tárgy többé nem ad 150% életerő regenerálást és az életerőnk elvesztésével sem fogunk többé bónusz AD-t kapni.
  • A Ravenous Hunter rúna stackenkénti omnivampja 1,5%-ról 1,2%-ra csökkent, míg a maximum omnivamp 7,5%-ról 6%-ra csökkent
  • Az Ingenious Hunter rúna alap tárgy újratöltése 10-ről 20-ra növekedett, a stackenkénti 5-ről 6-ra, míg a maximum tárgy újratöltés 35-ről 50-re növekedett.
  • A Health Shard rúna mostantól szinttől függően 15-90 életerő helyett 15-140-et ad majd
  • A Guardian rúna shieldjét 70-150 (szinttől függően) (+15% Guardian AP) (+9% Guardian bónusz életerő)  50-130 (szinttől függően) (+15% Guardian AP) (+9% Guardian bónusz életerő) csökkentették.
  • A Conqueror rúna adaptív erejét stackenként 2-5-ről (szinttől függően) 2-4-re csökkentették. Emellett a buff ideje is 6 másodpercről 4-re csökkent.

Összegzésként tehát igen nagy frissítést kaptunk, Teemo és Lux buffja mindenféleképpen látványos lesz, a Goredrinker nerf pedig már igencsak kijárt, talán most már nem fog szétszedni minket egy iszonyat tankos Qiyana vagy Talon a dzsungelben.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Galéria

Kövess Minket!



Közvetítések