Szerencsére nagyon óvatosak a Riotnál ha a testvérpárhoz kell nyúlni.
A tegnapi nap folyamán megkaptuk a Riottól a következő frissítésben megváltoztatott hősök teljes listáját, szerencsére ma már ehhez számokat is társítottak nekünk. Emellett feltűnt egy új szereplő is, Samira aki ugyanazon okból kap buffot, mint Yone és Yasuo. Nem is húznám tovább a szót, mutatjuk is a pontos változtatásokat:
Hős erősítések:
Nocturne
- A szintenkénti életerő 85-ről 95-re emelkedik.
- A Q képesség AD rátája 75%-ról 85%-ra nő.
Volibear
- A szintenkénti AD 3-ról 3,5-re nő.
- Az E képesség visszatöltési ideje 15 másodperc helyett 13-ra csökken.
Yasuo
- A Q képesség AD rátája 100%-ról 105%-ra emelkedik.
Yone
- A Q képesség AD rátája 100%-ról 105%-ra emelkedik.
Veigar
- A Q képesség visszatöltési ideje 7/6.5/6/5.5/5 >>> 6/5.5/5/4.5/4-re változik és nagy minionokból vagy szörnyekből 2 helyett már 3 stacket szerezhetünk.
Tristana
- Alapéletereje 559-ről 600-ra, míg azt életerő regenerálódása 3.75-ről 4-re nő.
Senna
- A Q képesség mostantól 20%-kal (+6%/100 AP)(+10%/100 bónusz AD) lassítja az ellenfeleket két másodpercig.
Samira
- Az R képesség lövésenkénti sebzése 0/10/20 (+50% AD) >>> 5/15/25 (+50% AD)-ra nő.
Hős gyengítések
Shen
- A Q képesség sebzése 5/5.5/6/6.5/7% >>> 4/4.5/5/5.5/6% célpont maximális életerejére csökken.
Talon
- A W képesség bónusz sebzése a szörnyekbe 130%-ról 105%-ra csökken.
Qiyana
- A fű zóna ideje 3,5 másodpercről 3-ra, míg az életerő regenerálás 7.5-ről 6-ra csökken.
Lulu
- A W képesség visszatöltési ideje minden szinten egy másodperccel nő.
Zed
- Az ulti alapsebzése 100% AD-ról 65% AD-ra csökken.
Hős változtatások:
Tahm Kench
- A Q képesség 40% helyett 50%-ot lassít majd.
- Az E képesség "szürke életereje" 45/50/55/60/65% >>> 15/25/35/45/55%-ra csökken, viszont visszatér a nerf előtti állapotba, ha kettő vagy több látható ellenfél van körülötte
- A szürke életerő rendes életerővé váltása szintenként 30-100% helyett már 45-100% lesz.
- Az R képesség jóval nagyobbat fog shieldelni: 400/500/600 (+100% AP) >>> 500/700/900 (+150% AP)
- Ha pedig egy csapattársat kapunk be, akkor mostantól nem lassabbak leszünk, hanem 40%-kal gyorsabbak három másodpercig.
Janna
Rengar
- Rengar mostantól álcából (Camouflage) is képes ugrani ulti közben.
Tárgy erősítések:
Lich Bane
- Haste: 0 >>> 15.
- Spellblade sebzés: 150% base AD (+40% AP) >>> 75% base AD (+50% AP)-ra nő.
- Visszatöltési idő 2,5 másodpercről 1,5-re csökken.
- A megépítéséhez szükséges tárgyak is változnak.
Rylais
- A tárgy ára 3000-ről 2600-ra csökken.
- 90 helyett csak 75 AP-t ad.
- 350 életerő helyett 400-at kapunk belőle.
Rendszer változtatások:
Lethal Tempo
- A Stackenkénti támadási sebesség közelharci hősnél 13%-ról >>> 13-15%-ra, távolságinál pedig 7%-ról >>> 5-9%-ra változik.
Hextech Soul
- A lélek sebzése 25-75 >>> 25-50-re csökken.
Chemtech Soul
- A "zombi" halála 4 másodpercről 3-ra csökken.
- A zombi életereje pedig 80% alap + 50% bónuszról >>> 70% alap +40% bónuszra változik.
Chemtech Terrain
- 1,5 másodperc helyett 2,5 másodpercre lesz szükség mielőtt ismét eltűnünk a ködben
- Első érkezésnél is figyelembe veszi majd a játék a fentebb említett timert.
- A sebzésünk 10% bónusz helyett 12%-ig nőhet.
Ez minden ami a 12.2-es frissítéssel érkezik majd. Elég nagy, de meglepően korrekt frissítésnek tűnik, kíváncsian várjuk, hogy végül lesz-e olyan hős akinél kicsit elvetették a sulykot, szerencsére a számokból egyelőre nem így tűnik.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!