Egyelőre nem játszhat együtt CoreJJ és Hans Sama a Liquidben!

Egyelőre nem játszhat együtt CoreJJ és Hans Sama a Liquidben!

A Cloud9 után a Liquid háza táján is komoly problémákba ütköztek.

Az elmúlt időszakban folyamatos csapások érik az LCS legnagyobb csapatait. Nemrég a Cloud9 fele ragadt Koreában, edzőjükkel, LS-szel egyetemben a koronavírus és egyéb vízumproblémák miatt. A mai napon pedig kiderült, hogy a Lock-In tornára a Team Liquid sem tud felállni a szupercsapatával, mivel az új importok némi problémát okoztak, legfőképpen az alsó ösvényen ugyanis CoreJJ zöld kártyája még nem lett kész. Emiatt pedig hivatalosan importnak számít, amiből maximum kettő lehet egy kezdőcsapatban, így pedig vagy Hans Sama vagy Bwipo kiszorul a csapatból.

Legalábbis úgy tűnt, hogy ez lesz a terv, de a Liquid gyorsan megerősítette, hogy inkább az alsó ösvényt választják majd szét, néha Hans Sama, néha pedig CoreJJ játszik majd a Liquid akadémia ADC-jvel/támogató játékosával.

Szerencséjükre mindez még nem jelenti a világvégét, a Lock-In torna gyakorlatilag tét nélküli, épp ezért nem búsul nagyon a C9 sem. A probléma akkor válik majd gigantikussá, amikor ezeket bürokrácia köröket nem sikerül időben lefutni, ugyanis értékes gyakorlóidőt veszíthet mindkét csapat.

Kíváncsian várjuk majd a fejleményeket, remélhetőleg CoreJJ zöldkártyája hamar kész lesz és onnantól ő is amerikai állampolgárnak mondhatja magát.

MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések