A League of Legends 12. szezonjának második frissítése rengeteg hős változtatással, tizenhat új hős kinézettel és a 158. hős megjelenésével érkezik holnap hajnalban.
Egyenesen az Arcane-ből megismert Zaun utcáiról érkezik az új lövész a szurdokba. Az ellenállás egyik fő harcosaként, elektromossággal feltüzelve száll szembe azokkal, akik megpróbálják elpusztítani szeretett otthonát. Az elektromosság irányítására Zeri által viselt vegy-tech kabát nyújt segítséget, így még effektívebben tudja képességeit használni a harcban.
Janna változtatásai
Ahogy már korábbi cikkünkben kifejtettük mit is jelent majd pontosan ez, a Riot Games munkatársainak véleményét is hallhattuk az átdolgozott karakter kapcsán: “Szeretnénk ha a játékosok már nem feltétlenül a piszkálódó játékstílust preferálnák Janna kapcsán, hanem ténylegesen azt hasznosságát kamatoztatnák, ami a kiosztott pajzsok mennyiségéből jön.“
Rózsa, Porcelán és Tűzijáték hőskinézetek
Ezen frissítésben rengeteg, összesen tizenhat új hős kinézettel készültek számunkra a fejlesztők, két kristály, két hervadt rózsa kinézettel, öt új tűzijáték variánssal és hat darab porcelán dizájnnal, amiből még egy presztízs változatot és hoztak.
Kristály Rózsa
- Janna
- Akshan
Hervadt Rózsa
- Elise
- Zeri
Tűzijáték
- Sett
- Teemo
- Xin Zhao
- Tristana
- Diana
Porcelán
- Ezreal
- Amumu
- Lissandra
- Kindred
- Lux
- Lux Presztízsváltozat
Bátor Főnix Xayah Presztízsváltozat
Hős változtatások
Ezentúl a Vegy-tech sárkány által generált füstfelhőből is tud ugrani.
Metsző Sötétség [Q]
[Új] Ellenfelek Lassítása 20%(+6%/100 varázserő) (10%/100 fizikai sebzés) 2 másodpercre.
Szintenkénti életerő 85-ről -> 95-re
Q képességének sebzés átalakítása 75% -> 85%
Q képességének sebzés átalakítása 100% -> 105%
Q képességének sebzés átalakítása 100% -> 105%
Szintenkénti sebzés növekedés 3-ről -> 3.5-re
E visszatöltési idő 15 -> 13
Q visszatöltési idő 7-5 -> 6-4
Q jelzők nagy és neutrális miniokból 2 -> 3
Életerő 559 -> 600
Életerő regeneráció 3.75 -> 4
Szörnyekre okozott sebzés a W képességből 130% -> 105%
Megnövelt Q maximális életerő alapú sebzés 5-7% -> 4-6%
Fű mező időtartama 3,5 másodpercről -> 3 másodpercre
Életerő regeneráció 7.5 -> 6
R képesség alap sebzése 100% fizikai sebzés -> 65% fizikai sebzés
W visszatöltési idő 16-12 másodpercről -> 17-13 másodpercre
Tárgyváltoztatások
Passzív képesség sebzésének csökkentése [150% fizikai sebzés + 40% varázserő]-ről - [75% fizikai sebzés + 40% varázserő]-re.
Passzív pajzsmenyiség 250-700 -> 275-650
Változtatások érkeznek még több Sárkánylélek kapcsán:
Vegytech sárkány zombi módjának rövidítése 4 másodpercről, 3 másodpercre emiatt kevesebb életerővel is fognak rendelkezni a zombik. A Vegytech sárkány által generált füstbe hosszabb idő lesz újra eltűnni, viszont a sebzés a füstben 10%-ről, 12%-ra növekszik. A Hechtech sárkány lélekért járó maximális sebzés csökken, 75-ről 50-re.
Rúnák tekintetében egyedül a Halálos iram változott, szintenkénti távolsági karakterek esetében az alap támadások sebességének 3-35%-át adja, közelharci karakterek esetében pedig, 10-75% lett az új arány.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!