Megérkezett az Ahri rework PBE-re – Végre ismét játszható lesz a hős?

Megérkezett az Ahri rework PBE-re – Végre ismét játszható lesz a hős?

Teljesen új identitást kap a 9 farkú róka, igazi orgyilkosból inkább „esszenciarablóvá" válik!

Ahogy azt már hetek óta tudhatjuk, a játék egyik legrégebbi és legnépszerűbb midese, Ahri mini-reworköt kap, hogy végre a jelenlegi metában is megállja a helyét. 2011 decemberében látott napvilág a LoL-ban, így már 10 éve a játék meghatározó alakja már, ami a promóciókat és a K/DA-t illeti, ugyanis az utóbbi években játékra teljesen alkalmatlan volt.

Ezen hivatott változtatni a legújabb mini-rework, amiről a mini szócskát inkább hagyjuk is el, ugyanis komoly változtatásokról van szó, csak a képességek alapmechanikája nem változik. Nézzük is meg, hogy pontosan mi változott a PBE-n:

W - Rókatűz

  • Sebzés: 40-140 >>> 60-160
  • Mana cost: 45 >>> 25
  • A Tűz időtartama: 5 >>> 2.5 másodperc
  • Mozgási sebesség időtartama: 1.5 >>> 2 másodperc
  • Frissítették a minion gyilkolás logikáját és a VFX is tisztább lett

R - Lélekroham

  • Időtartam: 10 >>> 15 másodperc
  • Újdonság: ha sikerül ellopnunk ellenfelünk esszenciáját (lásd Passzív) miközben ultiztunk, akkor kapunk akár plusz 10 másodpercnyi időt is a következő használatig és újból használhatjuk a Lélekroham képességünket. (Összesen hármat tárolhatunk el)

Mindez tehát azt jelenti, hogy amennyiben nem menekülésre használjuk a képességet, akkor akár 6 alkalommal is ugorhatunk, ami egy csapatharc esetében roppant erősnek hangzik. Ezen kívül pedig természetesen itt is letisztították kicsit a VFX-et és bekerült egy „töltény csík" is, ami egyelőre csak helyfoglaló PBE-n, később ez is frissülni fog egyedi csíkkal.

Alapstatok

  • Életerő: 526 + 92/lvl >>> 480 + 82/lvl (Egyelőre a PBE-n 580 életerővel kezdünk, így előfordulhat, hogy itt elírás történt, vagy a PBE-n sikerült kicsit túllőni a célon.)
  • Életerő regenerálás:  5.5 >>> 2.5
  • Armor: 21 >>> 18

Q - Esszencialopás

  • Mana cost: 65-85 >>> 60-100

Passzív

Ahri új passzívja egy kisebb regényt kapott, melynek lényege, hogy mostantól azzal szerezhetünk esszencia darabokat, ha megölünk egy miniont vagy egy szörnyet. Ha sikerül 9 darabkát összeszednünk, akkor Ahri ezt elfogyasztja és összesen 40-120 (+25% AP) mennyiséget gyógyít magán. Ha Ahri egy másik hőst öl meg, vagy a célpont halála előtt 3 másodperccel bármivel megsebezte, akkor lop az esszenciájából és 80-200 (+35% AP)-t gyógyít magán.

E - Csábítás

  • Sebzés:  60-180 (+40% AP) >>> 80-200 (+60% AP)
  • Mana cost: 70 >>> 50
  • Mostantól nem biztosít 20%-kal több sebzést minden forrásból, ha sikeresen eltaláltuk vele ellenfelünket.

Úgy tűnik tehát, hogy Ahri ösvényfázisa gyakorlatilag ugyanaz marad mint az eddigiekben, csupán csak többet sebzünk majd a Q-képességgel, ellenben viszont az E-vel már nem lesz olyan fontos eltalálni az ellenfelünket. A hatodik szinttől egy harcban akár hat alkalommal is ugorhatunk, ráadásul még gyógyulunk is a halott ellenfelek segítségével, így egyértelműen a roam lehet az elsődleges feladatunk, főleg mert könnyedén be tudjuk tolni az érkező minion hullámot is.

Papíron ezek az erősítések kicsit extrémnek tűnnek, akár az egyik legjobb midessé válhat Ahri, ha így érkezik meg az éles szerverekre is. Persze érdemes nyugtával dicsérni a napot, a tesztszerveren még bármi megtörténhet!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!