Így ér véget Janna rémuralma a felső ösvényen a következő frissítésben.
A frissítési jegyzék legújabb kiadásában megoldást láthattunk arra, hogyan vetne véget a fejlesztői csapat a jelenlegi unortodox metának.
Közvetlen karakter nerfek nélkül találtak megoldást a problémára, a támogató tárgy változásai remélhetőleg elég lesz, hogy megállítsák ezt.
Az elmúlt időszakban Janna győzelmi aránya elképesztően magasra nőtt a felső ösvényen, bizonyos szinteken közel volt a 60%-hoz. Ezen működése stratégia a célpontok után járó fejpénz, teleport változtatások és a felső ösvény ráhatása a játékra mind szükségesek voltak.
Természetesen nem csak Jannát láthattunk ezen pozicion, Karma, Zilean és Bard egyaránt előforduló választások voltak sok más hős mellett. Ahelyett, hogy a tradicionális ösvényfázis történne meg, folyamatos elmozdulásoknak köszönhetően fenyegetjük az ellenfél dzsungeles játékosát a szörnyei ellopásával és agresszív harc kezdeményezésekkel. A Riot Games fejlesztői csapata is észrevette a problémákat a stratégia kapcsán és azonnali megoldást találtak rá, amit már a Február 16.-án megjelenő frissítésben láthatunk, a támogató tárgyakat dolgozzák olyan szinten át, hogy a fejpénz termelés kevésbé müködhessen a későbbiekben. A minionok után járó fejpénz büntetése felezve lett a tárgy kapcsán és a célpontok után járó fejpénz is fele annyira effektív, ha két támogató tárgy került megvásárlásra egy csapaton belül. A fejlesztő csapat egyik tagja, Riot Phlox így nyilatkozott, “Nem gondolnám, hogy ezek lennének az utolsó választások a stratégia kapcsán, viszont minden nagyobb változáshoz időre lesz szükségünk, hogy biztosra mehessünk”.
Valószínű, hogy ezen változások is elegek lehetnek a stratégia megállításához a késöbbiek folyamán, több alkalommal fordultak már elő támogatók a felső ösvényen, viszont ezek leginkább csak alkalmi változások voltak és nem egy stratégia konkrét részei.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!