Bizony érdemes előre végiggondolni mindent, hogy később ne legyen belőle nagy baj.
Az elmúlt évek, sőt már évtized során a Riot és fejlesztői rengeteg tapasztalatot szereztek. Az elmúlt évben megjelent új hősök közel sem okoztak olyan bonyodalmat, mint régen a többiek, gondoljuk csak Rengar megjelenésére, aki gyakorlatilag játszhatatlanná tette a játékot egy héten keresztül:
Szerencsére azóta már a fejlesztők is jóval felkészültebbek és most el is árulták nekünk, hogy miként állnak hozzá egy új hős megjelenéséhez. A Quick Gameplay Thoughts középpontjában ezúttal Renata Glasc és az ő W képessége, a Bailout áll!
Az első kérdés amit feltettek maguknak egyértelműen az volt, hogy ez a roppant erős képesség, amely nem csak felerősít egy csapattársat, de még meg is mentheti a biztos haláltól az végsőképesség legyen, vagy csak egy sima mezei képesség. Végül az utóbbi mellett döntöttek, hisz az ultival mindenkit egymás ellen fordít majd Renata. Ahhoz viszont, hogy ezt eldöntsék és egyáltalán rájöjjenek arra, hogy bekerülhet-e a játékba ez a képesség, három kérdést tettek fel maguknak.
"A képesség létezése előidézhet olyan metát, ahol az ellenfél úgy érzi, jobb ha nem agresszív és csak vár a segítségre?"
"Renata csak arra vár, hogy újraéleszthessen valakit és nem használja proaktívan a képességet?"
"Úgy érzik az ellenfelek, hogy kijátszhatják ezt a képességet?"
Ezekre a kérdésekre pedig úgy kapnak választ, ha játszanak a számokkal és néha hozzáadnak vagy elvesznek valamit. Ha pedig a képesség nem úgy zajlik le, ahogy azt ők elgondolták, akkor addig próbálkoznak míg rá nem jönnek mi az oka.
Ha ezt már letisztázták és a képességnek meg van a létjogosultsága, akkor itt az idő kicsit specifikusabb kérdéseket feltenni:
"Hányszor sikerült a képességgel újraéleszteni valakit? Milyen gyakran és meddig élnek még a megmentett csapattársak?
"Hányszor sikerül vele olyan gyilkosságot szerezni, ami a képesség nélkül nem sikerült volna?"
"Hogyan festenek a korai játékszakasz all-in harcai a képességgel?"
A fejlesztők elmondása szerint itt már csak rudakat állítanak pozícióba, mintha egy villanykapcsoló lenne. Az egyikkel növelhetik vagy csökkenthetik a képesség sebzését, míg a másikkal a újratöltési időt és így tovább. Ha mindezzel meg vannak, akkor a képesség gyakorlatilag tökéletes, viszont itt érkezik meg ami régen nem igazán volt, a kiadás utáni terv!
Ezúttal Renatanál több mindennel is készültek, ugyanis még most is úgy érzik, hogy a W képesség rizikós lehet. Emiatt van pár előre eltervezett nerf vagy buff, ami azonnal megérkezhet, ha az adatok ezt diktálják.
- Rövidíteni a buff időtartamát, hogy a csapattársnak kevesebb ideje legyen újraéleszteni magát
- Rövidíteni azt az időtartamot, amíg a csapattárs megszerezheti a gyilkosságot, ami megmentené az elégés előtt
- Kevésbé legyen könnyű megszerezni az újraélesztéshez szükséges gyilkosságot, tehát ne legyen elég csak egy assistot szerezni a killben
- Erősebb legyen maga a buff, hogy jóval kevesebbszer használják a játékosok újraélesztésre, inkább azokra tegyék, akik még biztosan élni fognak a harcban
Ezek közül tehát bármelyik azonnal megérkezhet majd a jövőhéten, ha Renata túl erős lesz. Most már tehát tudjátok, hogy mennyi idő megy el csupán csak egyetlen képesség megtervezésére is. Kíváncsian várjuk végül hogyan teljesít Renata az első hetekben!
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!