A magasabb elo szinteken nem pörög túlságosan, de ezen akarnak változtatni.
Dr. Mundo mindig is egy ikonikus karaktere marad a League of Legends világának. Zaun őrült tudósa valahogy mindig ott volt a meta közelébe és csak nagyon ritkán került a kispadra. Sőt, voltak olyan szezonok, amikor bőven vezette a ranked népszerűségi listát. Ezen kívül a profi meccseken is rendszeres szereplő volt. Sőt, még világbajnokságon is volt nyertes választás, a Taipei Assasins hozta és azóta lehet dobálni mindenkit a Worlds kupával.
Viszont az utóbbi időszak nem volt túl erős kedvenc doktorunknak. Nem arról van szó, hogy nagy gond lenne a karakterrel. Ugyan a népszerűsége nem a legjobb, de nem lehet azt mondani, hogy borzasztóan kevesen játszanának vele. Főleg alacsonyabb szinteken sokat hozzák, sőt még a győzelmi aránya is elég jól alakul Gold-Silver környékén.
Viszont ha megindulunk fölfelé, akkor ez a grafikon igencsak lefelé kezdd tendálni. Már a Plat is megzuhan, de a különbség leginkább Diamond, meg afölött jön elő.
Ezt pedig már a fejlesztők is észrevették és főleg abból kifolyólag, hogy a karakter 'megölhetetlen' címe a 12. szezon vérengzős metájában nem annyira legit, változásokat szeretnének. De, miként lehet balanszolni valamit, ha alacsony rangokon erős, de fentebb már nem annyira hasít? Glenn "Twin Enso" Anderson szerint a megoldás a játék kései szakaszában rejlik:
„Félreértés ne essék Mundo győzelmi statjai nem olyan rosszak. De mégis valahogy a karakter már nem illik bele abba a gondolatmenetbe, hogy egy late-game Mundo megölhetetlen. Mindenképpen kicsit jobban ki kell egyensúlyozni a dolgokat, de az még időbe telik. Addig is egy picit húzunk rajta, de nem babrálunk vele túl sokat, egyelőre. Egyébként ez a gond, hogy a karakter győzelmi mutatói magas elo szinteken leesnek nem csak nála figyelhetők meg. Nasus, Urgot és Morde is egyre lejjebb esik, ahogy haladunk felfelé a ranglétrán.”
Hogy ezzel mit kezd majd pontosan a Riot még nem tudjuk. A mostani meta inkább a sebzésnek kedvez és nem a tankoknak. Ez egyrészt jó, mert érdekesek a meccsek, de az olyan játékosok, akik inkább megfontoltan akarnak játszani kevesebb lehetőséget kapnak. Úgy néz ki, hogy ez a két koncepció üti egymást. Meglátjuk a fejlesztők hogy tudják megoldani ezt a helyzetet.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!