Master Yi nerfet kapott az előző frissítésben, de csak erősebb lett tőle.
Master Yi neve egyetlen LoL-játékosnak sem lehet új. Az ikonikus karakter az alacsonyabb elo-szinteken vagy dominálja magában a meccset, vagy 0-100-ban rohangál fel és alá a pályán. Az előbbi kijelentés persze egy picit általánosítás és nem csak ez a két véglet létezik a játékosok között, de azért az egésznek van alapja. Ami viszont biztos, hogy a hős fegyvertára nem túl bonyolult és abból kifolyólag, hogy könnyen előnybe lehet kerülni általa, Gold és Silver környékén egy nagyon népszerű dzsungel választás. Az is igaz persze, ha elindulunk Plat vagy Dia irányába, akkor már sokkal kevesebben választják a kardmestert, hiszen ott már bőven tudják mit is kell ellene csinálni. Ezzel együtt a Riot nemrég, a 12.5 frissítésben nerfelt egyet a Lethality változaton, hogy egy kicsit egyensúlyba hozzák alacsonyabb szinteken is.
A cél az volt, hogy a karakter On-hit verziója kerüljön előtérbe, ne a Lethality. Viszont, ahogy a patch megérkezett, Yi győzelmi-, választási- és persze tiltási mutatói is elkezdtek szépen felfelé kúszni. A statisztikák alapján a Yi-meccsek 55 %-ban győzelemmel zárultak, minden harmadik meccsen szerepelt a tiltottak között, ha pedig átfért, akkor a meccsek 14,77 %-ban ott volt. Ezt pedig már a fejlesztők sem nézhették jó szemmel és a hétvégén jött egy hotfix, ami már alap dolgokat célozza nem csak egy lehetséges buildet.
„Azt sikerült elérni a 12.5-ös frissítésben, hogy Yi On-hit verziója erősebb lett, mint a Lethality. Azonban, mint kiderült a változtatások csak vajmi keveset gyengítettek az utóbbin viszont az előbbinek durva buffot jelentett."
- Alap életerő: 599 => 550
- Q - Alpha Strike
- Sebzés: 30/60/90/120/150 (+60% AD) ⇒ 30/60/90/120/150 (+50% AD)
- Extra sebzés a Crit ütések után: +50% ⇒ +35%
- On-hit sebzés: 100%, 25%-ra csökken minden további ütés után ⇒ 75%, 18.75%-ra csökken minden további ütés után
- E - Wuju Style
- Igaz sebzés: 30/38/46/54/62 (+35% extra AD) ⇒ 30/37/44/51/58 (+30% extra AD)
- R - Highlander
- CD: 85 mp ⇒ 100/90/80 mp
Mára egyébként a karakter mutatói elkezdtek normalizálódni. Már most kevesebb meccsen lehet vele találkozni és a ban listán sem szerepel már olyan sokat. A kérdés persze az, hogy sikerült-e tönkre tenni? Erre már csak az idő ad majd választ.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!