Rengar mellett érkezik új rúna, és nerfelik a lifestealt is.
A League of Legends 12.6-os patchje már úton van - a hosszú szünet után a Riot visszatér Rengar nagy átalakításával, Hecarim és Tryndamere nerfjével, valamint a lifesteal változtatásaival. Íme a március végi frissítés teljes jegyzete.
Mikor lesz a League of Legends 12.6-os patch?
A League of Legends 12.6-os frissítés 2022. március 30-án élesedik.
Íme a legfontosabb időzítések:
- 6 óra (EUW)
- 3 óra (EUNE)
A patchelés kezdetekor néhány órás leállásra kell számítani, és a matchmaking várólisták körülbelül három órával előtte le lesznek kapcsolva.
Mi jön a League of Legends 12.6-os javításában?
A Rengar átdolgozása végre élesben is elérhető lesz
Hónapok óta készül, de a LoL 12.6-os patchben végre megérkezik: a Rengar mini-rework. Úgy tűnik, a Riot megtalálta azt a megoldást, amit a játékosok is élveznek, és a hős előtt is több lehetőség adódik.
Ezek közé tartozik a passzív Ferocity-jének nagyobb up-time-ja, a nagyobb ugrás-távolság, a garantált kritikus sebzés a Q-ján, és a töltési idők csökkentése. A változtatások, amelyek a Riot szerint jól sikerültek, lehetőséget adnak neki, hogy ne csak egy módon lehessen buildelni, ha a lehető legnagyobb sebzést szerettük volna elérni.
Rajta kívül Azir kap erősítést, az életerje nagyobb mértékben nő szintenként. Darius, Jax és Nidalee is kap egy kisebb erősítést.
Hecarim és Tryndamere nerfet kapnak
A Xin Zhao nerfjei óta Hecarim állt a dzsungel tierlistájának élén. Azonban a LoL 12.6-os patch során visszaszorítják néhány nerffel a Q és E alapsebzésén. Bár ez nem érinti a hasznosságát, Hecarimnak mostantól minden szinten egy kicsit gyengébb lesz - különösen a tank buildeknél.
Tryndamere hasonló sorsra jutott, miután uralta a top lane metát. Az ultija töltési idő-növelést kap, hogy nehezebb legyen vele diveolni, míg az E képességének a krit alapján történő töltési idő-csökkenése szintén nerfet kap.
A Lifesteal változások
A Riot alapjaiban szeretné csökkenteni a szívósságot és a gyógyulást a League of Legendsben, emiatt most a lifesteal kapott módosításokat.
A Vámpírjogartól kezdve egészen a Halhatatlan Pajzsíjig a hangsúlyt a lifestealről a harci statisztikákra, például az AD-re vagy az életerőre helyezik át.
A rúnáknál a Szapora lábmunka és a Legenda: Vérvonal szintén nerfet kap, míg a Mohó vadászt eltávolítják, helyére érkezik a Kincsvadász - egy új rúna, amely bónusz aranyat ad az első kiiktatásodnál minden egyes ellenségre, ami öt egyedi gyilkosság vagy assziszt után 550 arany többlet felel meg.
Új Anima Squad skinek
A LoL 12.6-os javításában bemutatkozik a teljesen új Anima Squad skincsalád, a hozzá tartozó eseménnyel. A korábban skincsalád nélküli Battle Bunny Riven „társakat" kap a március 30-i frissítésben.
Az alábbi skinek jelennek meg
- Battle Cat Jinx (Prestige Edition is elérhető)
- Battle Bunny Miss Fortune
- Battle Bunny Prime Riven
- Battle Wolf Sylas
- Battle Bat Vayne
A legtöbb Anima Squad skin kilenc kromával fog rendelkezni, a Battle Bunny Miss Fortune a kivétel, amely csak hatot tartalmaz.
RP-ért megvásárolhatóak lesznek, kivéve a Prestige Jinx skint, ami az új Mythic Essence rendszerben event tokenekbe fog kerülni.
Íme a teljes patch notes:
Hősök
Alap statisztikák:
- Életerő szintenként: 92 ⇒ 105
R:
- Alapsebzés: 100/200/300 ⇒ 125/250/375
Q:
- Alapsebzés: 60-208 ⇒ 60-180
E:
- Alapsebzés: 1: 30-110 (minimum) / 60-220 (maximum) ⇒ 30-90 (minimum) / 60-180 (maximum)
Alapstatisztikák
- Életerő: 593 ⇒ 615
W:
- Alapsebzés: 40/75/110/145/180 ⇒ 50/85/120/155/190
W (ember):
- Mana: 40/45/50/55/60 ⇒ 30/35/40/45/50
W (Puma): .
- AOE sugár: 225 ⇒ 250
E (Ember):
- Hatótávolság: 600 ⇒ 900
- Mana: 50/60/70/80/90 ⇒ 50/55/60/60/65/70
Passzív:
- 1 Ferocity-t kap ugrásonként: Ha 0 Ferocity-ről ugrasz ⇒ Ha még nem szereztél egy Ferocity stacket ugrásokból azóta, hogy utoljára elérted a 0 Ferocity-t.
- Ferocity elvesztése: 8 másodperc a harcon kívül ⇒ 10 másodperc a harcon kívül.
- Bonetooth Takedown idő: 1,5 másodperc ⇒ 3 másodperc
- Ugrás lehetőség, miután kijött a bokorból: 0,3-0,45 másodperc ⇒ 0,35 másodperc
- Ugrási távolság: 725 ⇒ 745
Q:
- Mostantól mindig kritikus csapásnak számít. A sebzés 0,66%-kal nőtt 1% kritikus találati esélyenként.
- A sebzés tornyokra is vonatkozik
- Többé nem fogy el növényeken
E:
- Az ugrás közbeni cast-time eltávolítva
- 2 másodpercig biztosítja az eltalált ellenség valódi látását és a normál látást 150 egység sugarú körben körülöttük.
R:
- A legközelebbi ellenség valódi látása ⇒ A legközelebbi ellenség valódi látása és normál látás 100 egységnyi körzetben körülötte.
E:
- Kritikus sebzésnél a töltési idő csökkenése: 1 másodperc (hősök esetén 2 másodperc) ⇒ 0,75 másodperc (hősök esetén 1,5 másodperc)
R:
- Töltési idő: 110/100/90 másodperc ⇒ 130/110/90 másodperc
Tárgyak
A letaszított király kardja
- Lifesteal: 10% ⇒ 8%
Bloodward (Ornn tárgy)
- Lifesteal: 12% ⇒ 10%
Halhatatlan pajzsíj
- Lifesteal: 10% ⇒ 8%
- Pajzs: 275-650 ⇒ 275-700
- Mítikus passzív: 5 AD és 50 életerő ⇒ 5 AD és 70 életerő.
Vámpírjogar
- Lifesteal: 10% ⇒ 8%
Rúnák
Szapora lábmunka
- Gyógyítás: 10-100 (+40% alap AD & 30% AP) ⇒ 10-100 (+30% alap AD & 20% AP)
Legenda: Vérvonal (Precizitás)
- Lifesteal jelzőnként: 0,6% (max 9%) ⇒ 0,4% (max 6%)
- Új: A maximális jelzők elérése után a maximális életerőd 100-zal nő.
Mohó vadász
- Eltávolítva
Kincsvadász
- Hozzáadva: Amikor egy fejvadász-jelzőt szerzel, 70 aranyat kapsz, ami 20 arannyal több jelzőnként (max. 5 jelző lehet).
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!