Elon Musk közel 3 milliárd dollárért vásárolta be magát a Twitterbe

Elon Musk közel 3 milliárd dollárért vásárolta be magát a Twitterbe

A Tesla és Space X alapítója így 9% részesedést tudhat magáénak a cégből. 

A világ leggazdagabb emberének számító Elon Musk kedvenc közösségi platformja a Twitter, emiatt rendszeresen ott osztja meg hasznos vagy vicces, néha pedig őrültnek tűnő gondolatait a több mint 80 millió főt számláló követőbázisával. Ezentúl azonban nem csak szavakkal fog hatást gyakorolni az oldalra, ugyanis nemrég 2,9 milliárd dollárért vásárolt közel 75 millió Twitter részvényt, amivel a cég 9,2% a kezébe került. A lépés súlyát kontextusba helyezve, a cég alapítójának számító Jack Dorsey is csupán csak 2,5% tulajdonjogot tudhat magának a The Vanguard Group vállalatán keresztül, így Musk komoly befolyást vett. 

És mihez is kezd majd Elon Musk a részesedésével? Nos, pár héttel ezelőtt közzétett egy akkor még különösnek tűnő szavazást, melyben azt kérdezte követőtáborától, hogy a Twitter be tartja-e azt az elvet, miszerint a szólásszabadság elengedhetetlen a működő demokráciához. A voksoláson több mint 2 millióan vettek részt és a válaszadók 70% gondolja úgy, hogy a platform sérti a szólásszabadság elvét. 

A vásárlás bejelentése után egyébként egy újabb sokat mondó bejegyzést tett közzé Musk és arra volt kíváncsi, hogy a régóta áhított szerkesztés gombnak örülne-e a Twitter népe. Érthető okokból a több mint 4 millió válaszadó nagy része támogatja a funkció bevezetését, egyesek azonban aggodalmuknak adtak hangot, miszerint a lehetőséggel könnyen vissza lehet élni, ezért időkorláttal vagy valamilyen lekövetést segítő funkcióval vezetnék csak be. 

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Szerintetek Musk beleszól majd a Twitter működésébe?

  • 88 %
  • 13 %
Üzlet - A megfelelően szerkesztett szöveg a SEO alapja

A SEO olyan, mint a hosszútávfutás: a célhoz csak lépésről lépésre juthatunk el, továbbá türelem és kitartás szükséges hozzá. Ez egyszerre hangzik jól és rosszul, igaz? Kétségtelen, hogy a keresőoptimalizálás nem a marketingeszközök sprintje, ám ez nem jelenti azt, hogy el kellene vetni ennek az ötletét.