Hirdetés

LoL: Itt van néhány tárgyváltoztatás, amely a 12.10-es frissítéssel érkezhet

A LoL hivatalos teszt szerverére érdemes most ellátogatni, óriási változásokat tapasztalhattok meg első kézből. 

NÉZD MOST AZ ESPORTGURUN!

Valorant East: United

Vegatables vs. Auristralis

Esport1 Podcast

Mi lesz veled FIFA?

Hirdetés

Ha minden a tervezett menetrend szerint alakul, akkor 2022. május 25-én érkezik meg az éles szerverekre a 12.10-es League of Legends frissítés, amelyben az összes hőst, valamint rengeteg tárgyat módosítanak. A karakterrel kapcsolatos változtatásokat egyelőre még nem árulta el a Riot, azonban néhány tárgy értékét növelték, illetve csökkentették a teszt szerveren. Ezek a buffok és nerfek nem garantáltan érkeznek meg ebben a formában majd az éles szerverekre, de lehet belőlük következtetni a Riot szándékaira.

12.10-es LoL frissítés tervezett tárgyváltoztatásai

Mivel megnövelik az alap és szintenkénti HP-kat, valamint az armort és a magic resistet, ezért a Lethalityt, Armor Penetrationt, valamint Shieldet és HP-t biztosító tárgyak kerülhetnek a fókuszba.

Doran's Ring

  • Drain: Ha nem tudsz már manát visszatölteni akkor a lehetséges visszatöltés értékét 45%-ban HP-nak kapod meg. (Ez az érték jelenleg 50%, ezt lecsökkentették 40%-ra, majd felemelték 45%-ra.)

Last Whisper

  • Az armor penetrationt először 20%-ról 16%-ra csökkentették, majd módosították 18%-ra.

Youmuu's Ghostblade

  • Először megemelték a Lethalityt 18-ról 20-ra, majd visszaállították 18-ra, amely a maximális érték jelenleg az éles szervereken (11,2-18 szinttől függően)

Hullbreaker

  • A bónusz armor és magic resistet  a közelharci karaktereknél 10-75-ről 5-75-re csökkentették.
  • Az ágyús és szuper minionok 30-225 armor és magic resist helyett 15-225-öt kapnak szintén a közelharci karaktereknél.

Gargoyle Stoneplate

  • Monolith: A pajzs nagysága 100 (+100% bónusz HP-ról) 100 (+90% bónusz HP-ra) csökkent.

Grasp of the Undying

  • Közelharci karaktereknél a bónusz sebzés 4% max HP-ról 3,5% max HP-ra csökkent.
  • Közelharci karaktereknél a gyógyítás 2% max HP-ról 1,7% max HP-ra csökkent.

A változtatások nem drasztikusak, de mindenképpen segíthetnek majd abban, hogy megtalálja a helyes egyensúlyt a Riot Games. Az egyik legnagyobb feladata most a fejlesztőknek, hogy úgy lassítsák a játékot, hogy közben a hirtelen sebzésre (burst) fókuszáló összeállítások még mindig játszhatóak maradjanak.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Te szereted a Hullbreakert?

Hirdetés
Hirdetés
2 db hozzászólás
  • PalFeed 1 hónapja
    Vagy jó lesz v szr
    0 1 Válasz
    • Detrix 1 hónapja PalFeed
      A RIOT eddigi balanszolásából kiindulva az utóbbira fogadnék.
      0 0 Válasz
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés