Nagy változások előtt áll a League of Legends?
Az utóbbi években rengeteget gyorsultak a csapatharcok. Mára már átlagosan 14 másodperc alatt lezajlik egy team fight. Néhány éve akár 50-60 másodpercig is eltarthattak, amíg a tankok is meghaltak de átlagosan is 22 másodperc hosszúak voltak a harcok. Ez 37%-os gyorsulás, ami rengeteg.
Erre a problémára szeretne megoldást találni a Riot, mivel rengeteg játékos panaszkodik miatta. Hogy miként lassítanak a játékmeneten, az még kérdéses, felmerült egy komolyabb, akár 20%-os sebzéscsökkentés, ám az sem eldöntött még, hogy ezt minden hősön alkalmaznák-e.
Bár a gyors csapatharcok sokak számára izgalmasak lehetnek, sokkal nehezebb őket átlátni, és a játékosok képességei is háttérbe szorulhatnak, ha egy rossz lépés következtében azonnal meghalnak.
„A következő hetekben átbeszéljük a változásokat, amelyek szükségesek ahhoz, hogy lassítsunk a harcok tempóján. Úgy gondoljuk, hogy a játék akkor a legjobb, ha lendületes és izgalmas, ám talán kicsit túl nagyra nőttek a sebzések, amik rontják az átláthatóságot, és a kiteljesedést."
A sebzések mellett lehet, hogy a gyógyítások és a pajzsok mértékét is csökkentik, hogy egyensúlyba legyenek a módosított sebzés-értékekkel. Azt még nem tudni, hogy mikor következhetnek be ezek a változások, de a Riot célja, hogy még ebben a szezonban megoldást találjanak a problémára.
Mit gondolsz, szerinted is túl gyorsak a csapatharcok?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!