Gyakorlatilag egy 2.0-s változata érkezett meg a League of Legendsnek, annyi módosítás történt a 12.10-es patchben.
A Riot Games játékegyensúlyért felelős csapata nem viccelt, amikor kijelentették, hogy alapjaiban változtatják meg a League of Legends játékot. A gyors és követhetetlen csapatharcok kigyomlálása érdekében módosítottak az összes (!) karakteren, közel az összes tárgyon, rengeteg rúnán, valamint négy idézői képességen. A 12.10-es LoL frissítés már játszható a szervereken, mindenképpen próbáljátok ki, hogy milyen élményt nyújt ebben a formájában a világ legnépszerűbb MOBA-ja. A High Noon Sion, High Noon Viktor, High Noon Samira, High Noon Tahm Kench és High Noon Twitch hőskinézetek május 26-ától vásárolhatóak meg, a Pride hónap tartalmai egész júniusban folyamatosan érkeznek meg a kliensbe.
12.10-es LoL patch összes hőst érintő változtatásai
Minden karakter megkapta az alábbi "szeretetcsomagot" a fejlesztőktől:
- Alap életerő 70-nel növekedett
- Szintenkénti életerő 14-gyel növekedett
- Szintenkénti armor 1,2-del növekedett
- Szintenkénti magic resist 0,8-del növekedett
12.10-es LoL patch gyógyítást, pajzsolást, Súlyos seb hatást és sustaint érintő változásai
Nem törekedett arra a Riot, hogy a sustaint csökkentse, egyszerűen az egyensúly megteremtése volt a cél.
- Gyógyítás: Nagyjából 10%-kal csökkent a korai szakaszban, 28%-kal a meccsek késői pontjain
- Pajzsolás: Nagyjából 10%-kal csökkent
- Omnivamp: Nagyjából 10%-kal csökkent
- Súlyos seb hatás (Grievous Wound): 40% helyett 30%-kal csökkenti a gyógyítást
- Felerősített súlyos seb hatás (Enhanced Grievous Wound): 60% helyett 50%-kal csökkenti a gyógyítást
Az alábbiakban az egyes hősöket, tárgyakat, rúnákat és idézői képességeket érintő pontos változtatások leírását találjátok meg! Kattintsatok a képre!
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!