LoL: Így fognak kinézni a kihívások

LoL: Így fognak kinézni a kihívások

Várod már a kihívásokat?

Már csak két nap, és érkezik a League of Legends saját achievement rendszere, a Kihívások (Challenges). Az indításakor több mint 300 kihívás lesz elérhető, és ahogy a LoL fejlődik, ez a szám is növekedni fog.

Az egyes kihívások szintjét a Vastól a Mesteriig lehet növelni. Ha ez nem lenne elég, a Mesteri szint elérése után számos kihívásnak lesz Nagymesteri és Kihívó szintje is. A rangsorolt játékhoz hasonlóan régiónként korlátozott számú játékos birtokolhatja ezeket a szinteket.

A kihívásokat a profilon belül, egy új, saját lapon lehet majd megtekinteni.

Az egyes kihívások kinézete

Minden kihívás központi eleme a Zseton, az egyedi ikon, amely a kihívást és annak aktuális szintjét jeleníti meg. A Zseton alatt a kihívás neve látható, az alatt pedig a teljesítendő feltétel (Szerezzétek meg Baront a 21. perc előtt).

A bal felső sarokban látható, hogy a kihívás hány ponttal járul hozzá a kihívások összpontszámához. A jobb felső sarokban látható, hogy a kihívás mely játékmódokban teljesíthető.

Végül a kártya alján az látható, hogy a kihívás következő szintjének elérésekor milyen nagyobb jutalmat kapsz. Ebben a példában a „Korán kelő” címet kapod az Arany szint elérésekor.

A címet a Lobbyban a neved alatt találod majd meg. A megszerzett címek közül szabadon kiválaszthatod, hogy melyik jelenjen majd meg az előszobában.

Töltőképernyő

Ahogy már az elmúlt hetekben észrevehettétek, három oldala van a játékoskártyáknak.

  1. Játékra vonatkozó információk: hős/kinézet, rangsorolt keret, Első csapás keret, idézőnév, cím és ikon, idézői varázslatok, rúnák és kitüntetési szint
  2. Hősre vonatkozó információk: hősismereti szint és Örökkévalók
  3. (ÚJ) Játékosra vonatkozó információk: rang, kihíváskristály, kihívászsetonok

Játékvégi képernyő

A játékvégi képernyő is sokat változik. Két képernyőre osztotta fel a Riot: az egyiken a személyes fejlődésre vonatkozó információk láthatók, a másikon pedig a játék eredményjelzője.

A Fejlődés lapon továbbra is elérhető lesz minden megszokott információ: rangsorolt fejlődés, hősismeret és idézői szint a bal oldalon; a kapott kitüntetések a jobb oldalon. A fejlődési forgótár egy új funkció, amelyen megjelennek a kihívások és Örökkévalók, amelyek szintet léptek vagy közel állnak hozzá, illetve amelyek kapcsán jelentős teljesítményt értél el.

Az eredményjelző is változik, több funkcióval is bővül.

  • Feltünteti az ösvénybeli pozíciót (ha van ilyen a játékmódban)
  • Feltünteti a GYHA értéket
  • Bekerült egy oszlop, amelyben váltani lehet a hősöknek okozott sebzés, a hősöktől elszenvedett sebzés, az alkalmazott gyógyítás/pajzsok és a tömegirányítási pontszám megjelenítése között
  • A megszerzett arany oszlopban a megölt minionok számára lehet váltani
  • Bekerült egy oszlop, amely azt mutatja, hogy az egyes játékosok melyik kihívásban érték el a legnagyobb előrelépést
  • A kitüntetések is itt jelennek meg, mivel csak a Fejlődés lapról való továbblépés után lehet kitüntetéseket adni

Várod már a kitüntetéseket?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Várod a kihívásokat?

  • 17 %
  • 63 %
  • 20 %