Már játszható az éles szervereken Bel'Veth a League of Legends legújabb karaktere, akivel kapcsolatban a Riot néhány fejlesztője megválaszolt pár fontos kérdést.
Jelenleg még keresi a helyét az Idézők szurdokában a támadási sebességből profitáló skirmisher (csatározó). A statisztikák alapján a felső ösvényen, valamint a dzsungelben próbálnak vele sikereket elérni az idézők, de a győzelmi arányok még messze elmaradnak a játszható szinttől. Jelenleg az erdőben teljesít legjobban Bel'Veth, itt Platinumtól felfelé 43,62%-os win rate-et tud felmutatni. A Riot Games természetesen figyeli ezeket az adatokat, de mellette volt idejük arra, hogy néhány kérdést megválaszoljanak az Üresség császárnőjével kapcsolatban.
Miért az alaptámadásaiból profitál Bel'Veth?
Mivel kifejezetten a jungler szerepkörbe tervezték a hőst, ezért három választási lehetőség merült fel. Az egyik, hogy a Voiddal közeli kapcsolatot ápoló karakter orgyilkos legyen, de Kha'Zix már megfelel ezeknek a paramétereknek. Gondolkoztak egy mágusban, de az beskatulyázta volna őt, így maradt a skirmisher-stílus. Ehhez az ötlethez csatlakozott néhány fejlesztő, akik a végtelenségig halmozható támadási sebesség koncepcióján dolgoztak. Az eredmény nem lett más, mint Bel'Veth, a League of Legends 160. játszható hőse.
Miért kapott Bel'Veth olyan képességet, ami true damage-et (tényleges sebzést) okoz?
A Riot szerette volna, hogy a burst, mint opció lekerüljön a lehetőségek listájáról. Ennek érdekében az elhúzódó harcok egyik fő veszélyforrásává formálta Bel'Vethet, az ebből fakadó számos előnnyel és legalább ennyi hátránnyal együtt. A korai szakaszban a farmolás a fő feladata a karakternek, amelyet meg lehet vonni tőle, így van rá ellentaktika.
Miért lett Bel'Veth végül egy ördögrájához hasonlító császárnő?
Már a tervezés első szakaszában kitűzte céljául a csapat, hogy az Üresség császárnője tényleg egy hatalmas tengeri állathoz hasonlítson. Az ördögráják egyszerre fenségesek és ijesztőek, amely passzolt Bel'Veth koncepciójához. A korai szakaszban még nem teljesedik ki a karakter, így a csapások suhintásnak tűnnek, de ahogy halad előre az idő, úgy növi ki magát a hős, úgy lesz egyre "ördögrájásabb" minden animációja, legyen szó a támadásairól vagy a mozgásáról.
Riot Ghostcrawler a kérdezz-feleleket egy mindenki számára hasznos tanáccsal zárta. Ha nem akarod, hogy rálépj a rájára, így elszenvedj egy kellemetlen csípést, akkor a homokos tengerben csoszogó mozgással haladj előre.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!