Bel'Veth, a legújabb hős majdnem minden képességéhez hozzányúl a Riot a következő patchben.
Befutottak a jövő hét csütörtökön élesedő 12.12-es League of Legends frissítés pontos értékei. Rengeteg karakter kap erősítéseket és gyengítéseket, valamint az egyik mitikus tárgyat és a rajtaütések előkészítéséhez használt rúnát is megváltoztatják. Az alábbiakban elolvashatjátok azokat a terveket, amelyek az eddigi tapasztalatok alapján 90-95%-ban ebben a formában kerülnek bele a hivatalos LoL-patchbe.
Tervezett hősgyengítések a 12.12-es League of Legends frissítésben pontos értékekkel
- Dr. Mundo
- Goes Where He Pleases (passzív): Regeneráció 1-2%-ról (szinttől függően) 0,8-1,6%-ra csökken (szinttől függően)
- Maximum Dosage (R): Alap HP buff 10/15/20% hiányzó HP-ról 8/12/16% HP-ra csökken
- Fiora - Duelist's Dance (passzív): A Vital leütésével 3% (+5,5% minden 100 bónusz AD után) a célpont max HP-jának megfelelő tényleges sebzést okozott. Ez változik meg 2% (+5,5% minden 100 bónusz AD után) a célpont max HP-jának megfelelő tényleges sebzésre
- Janna
- Zephyr (W)
- Bónusz mozgási sebesség 6/7,5/9/10,5/12%-ról 6/7/8/9/10%-ra csökken
- Lassítás 24/28/32/36/40%-ról 20/24/28/32/36%-ra csökken
- Eye of the Storm (E): Pajzs nagysága 75/100/125/150/175 (+60% AP-ról) 65/90/115/140/165 (+55% AP-ra) csökken
- Zephyr (W)
- Lucian
- Alap AD 62-ről 60-ra csökken
- Piercing Light (Q): Sebzés 95/130/165/200/235-ről 95/125/155/185/215-re csökken
- Singed
- Mega Adhesive (W): Lassítás 60%-ról 50/55/60/65/70%-ra változik
- Insanity Potion (R): A bónusz statok 30/60/90-ről 20/60/100-ra változnak
- Viego
- Sovereign's Domination (passzív): A Mist Wraith (ellenséges hős megszállása) a célpont 2,5% max HP-ja helyett a célpont 2% max HP-ját gyógyítja
- Heartbreaker (R): Bónusz sebzés a célpont 15/20/25% hiányzó HP-ja helyett a célpont 12/16/20% hiányzó HP-jára csökken
- Zeri
- Alap HP regeneráció 3,25-ről 4,5-re növekedik
- Szintenkénti HP regeneráció 0,55-ről 0,7-re növekedik
- Ultrashock Laser (W): Sebzés 10/45/80/115/150 (+150% összes AD)(+70% AP-ról) 20/55/90/125/160 (+130% összes AD)(+60% AP-ra) változik
- Bel'Veth
- Alaptámadások távolsága 125-ről 175-re növekedik
- HP regeneráció 8,5 + szintenként 0,85-ről 7 + szintenként 0,7-re csökken
- Death in Lavender (passzív)
- A jelzőkből származó bónusz támadási sebesség 0,25-1,25%-ról (1-18-as szinten) 0,28-1%-ra (1-13-as szinten) változik
- Mostantól nagy minionokból is szerez jelzőket a hős
- Void Surge (Q): Javítanak egy hibát, ami eddig az ulti tényleges találati sebzését néha megduplázta
- Royal Maelstorm (E): Minimális sebzés 8/11/14/17/20-ról 8/10/12/14/16-ra csökken
- Endless Banquet (R)
- Robbanás hiányzó életerőből származó sebzése 25/30/35%-ról 25%-ra csökken
- Alaptámadások bónusz távolsága 50/75/100-ról 50-re csökken
- Void Remora (kis petje Bel'Vethnek) HP-ja a minion 70% max HP-járól a minion 50/60/70% max HP-jára csökken
- Javítanak egy hibát, ami az R bónusz HP-jának elvesztését okozta
A következő oldalon a 12.12-es LoL frissítés tervezett hőserősítéseit találjátok meg pontos értékekkel!
Tervezett hőserősítések a 12.12-es League of Legends frissítésben pontos értékekkel
- Amumu
- Bandage Toss (Q): Manaköltség 70 manáról 30/35/40/45/50 manára csökken
- Curse of the Sad Mummy (R): Sebzés 150/250/350-ről 200/300/400-ra növekedik
- Annie
- Disintegrate (Q): AP arány 75%-ról 80%-ra növekedik
- Summon: Tibbers (R): Tibbers HP-ja 1200/2100/3000-ról 1300/2200/3100-ra növekedik, Tibbers ellenállásai 30/50/70-ről 30/60/90-re növekednek
- Heimerdinger
- H-28G Evolution Turret (Q): Tornyok HP-ja 150-575-ről (szinttől függően) 175-700-ra növekedik (szinttől függően), tornyok sebzése 6/9/12/15/18-ról 7/11/15/19/23-ra növekedik
- CH-2 Elenctron Storm Grenade (E): Töltési idő 12 másodpercről 11 másodpercre csökken
- Ivern
- Friend of the Forest (passzív): HP-költség 23%-ról 20%-ra csökken, manaköltség 34,5%-ról 30%-ra csökken
- Triggerseed (E): Pajzs nagysága 70/100/130/160/190-ről 80/115/150/185/220-ra növekedik
- Daisy! (R): Daisy HP-ja 1250/2500/3750-ről 1300/2600/3900-ra növekedik, Daisy ellenállásai 15/40/90-ről 20/60/100-ra növekednek
- Jarvan IV
- Szintenkénti mana 40-ről 55-re növekedik
- Martial Cadence (passzív): Töltési idő 6 másodpercről 6/5/4/3 másodpercre csökken (1/6/11/16-os szinteken)
- Seraphine
- Beat Drop (E): Töltési idő 11/10,5/10/9,5/9 másodpercről 10 másodpercre változik, lassítás és lekötés hatóideje 1 másodpercről 1,5 másodpercre növekedik
- Yorick
- Mist Walkerek alap HP-ja 100-185 (+15% Yorick HP-járól) (szinttől függően) 110-212 (+20% Yorick HP-jára) (szinttől függően) növekedik
- Mist Walkerek mozgási sebessége 300-ról 325-re növekedik
- Maiden alap HP-ja 300/1000/3000 (+70% Yorick max HP-járól) 350-3300 (+75% Yorick max HP-jára) növekedik
- Maiden üldözési távolsága az E castolásakor 1600-ról 1200-ra csökken
A következő oldalon a 12.12-es LoL frissítés egyéb változtatásait olvashatjátok pontos értékekkel!
- Katarina
- Voracity (passzív): Tőrök bónusz AD aránya 75%-ról 65%-ra csökken
- Shunpo (E): Sebzés 15/30/45/60/75 (+50% összes AD-ról) 20/35/50/65/80 (+40% összes AD-ra) csökken
- Death Lotus (R): Tőrök bónusz AD aránya 16% (+12,8% minden 1,0 támadási sebesség utánról) 16% (+16% minden 1,0 támadási sebesség utánra) növekedik, találati hatás (on-hit) tőrönként 25/30/35%-ról 28/30/38%-ra növekedik
- Shaco
- Szintenkénti armor 4,7-ről 4-re csökken
- Szintenkénti HP 103-ról 99-re csökken
- Deceive (Q): AD arány 25%-ról 40%-ra növekedik
- Jack in the Box (W): AP arány 9%-ról 12%-ra növekedik
- Two-Shiv Poison (E): AP arány 50%-ról 60%-ra növekedik, AD arány 70%-ról 75%-ra növekedik
- Yuumi
- Bop 'n' Block (passzív): Pajzs nagysága 56-360-ról (szinttől függően) 60-380-ra (szinttől függően) növekedik
- Zoomies (E): Gyógyítás 70/100/130/160/190-ről 70/90/110/130/150-re csökken
- Soraka - Wish (R): Gyógyítás 125/200/275-ről 150/250/350-re növekedik, azonban többet nem szedi le a Grievous Wounds debuffot (Súlyos seb hatást)
- Night Harverster: Mostantól a Fiendish Codex kell a megépítéséhez
- Predator
- Maximális mozgási sebesség 45%-ról 25-50%-ra változik szinttől függően
- Sebzés szinttől függően 40-120 (+20% bónusz AD)(+10% AP-ról) szinttől függően 20-180 (+25% bónusz AD)(+15% AP-ra) növekedik
- Töltési idő 90-60-ról 120-60-ra növekedik szinttől függően
A fenti módosításokat a PBE-n, a League of Legends hivatalos teszt szerverén kipróbálhatjátok.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!