Gyengítés, erősítés és egyéb változtatás egyaránt szerepel a listán.
Június 8-án élesedik a szervereken a 12.11-es League of Legends frissítés, amely a minden karaktert megváltoztató 12.10-es patch finomhangolását tűzte ki céljául. A játékegyensúlyért felelős csapat rengeteget dolgozott azon, hogy egy élhetőbb meta alakulhasson ki, azonban a jövő heti módosítások még mindig csak az első fejezetei a rendszerszintű átalakításnak. A 12.11-es League of Legends patch hősváltoztatásainak pontos részleteit az alábbiakban olvashatjátok! Fontos megjegyezni, hogy ezek az értékek még nincsenek kőbe vésve, jövő hét szerdáig van idejük a programozóknak alakítani a dolgokon.
12.11-es LoL frissítés hőserősítései pontos értékekkel
- Aphelios - The Hitman and the Seer (passzív)
- Bónusz támadási sebesség 6/12/18/24/30/36%-ról 7,5/15/22,5/30/37,5/45%-ra növekedik
- Bónusz halálosság (lethality) 4,5/9/13,5/18/22,5/27-ről 5,5/11/16,5/22/27,5/33-ra növekedik
- Caitlyn
- Piltover Peacemaker (Q)
- Manaköltség 50/60/70/80/90 manáról 55/60/65/70/75 manára változik
- Sebzés AD aránya 130/145/160/175/190% AD-ról 125/145/165/185/205% AD-ra változik
- 90 Caliber Net (E)
- Alapsebzés 70/110/150/190/230-ról 80/130/180/230/280-ra növekedik
- Töltési idő 16/14,5/13/11,5/10 másodpercről 16/14/12/10/8 másodpercre csökken
- Piltover Peacemaker (Q)
- Irelia
- Bladesurge (Q): Gyógyítás 7/8/9/10/11% AD-ról 9/10/11/12/13% AD-ra növekedik
- Flawless Duet (E): Töltési idő 18/16,5/15/13,5/12 másodpercről 16/15/14/13/12 másodpercre csökken
- Gragas
- Barrel Roll (Q)
- AP arány 70%-ról 80%-ra növekedik
- Töltési idő 11/10/9/8/7 másodpercről 10/9/8/7/6 másodpercre csökken
- Body Slam (E): Töltési idő 16/15/14/13/12 másodpercről 14/13,5/13/12,5/12 másodpercre csökken
- Barrel Roll (Q)
- Lee Sin
- Alap AD 66-ről 68-ra növekedik
- Sonic Wave/Resonating Strike (Q): Sebzés 50/75/100/125/150 (+100% bónusz AD-ról) 55/80/105/130/155 (+100% bónusz AD-ra) növekedik
- Nunu - Consume (Q)
- Nem ellenséges hősökön a gyógyítás 65/95/125/155/185 (+70% AP)(+6% bónusz HP-ról) 65/95/125/155/185 (+90% AP)(+10% bónusz HP-ra) növekedik
- Ellenséges hősökön a gyógyítás 39/57/75/93/111 (+42% AP)(+3,6% bónusz HP-ról) 39/57/75/93/111 (+54% AP)(+6% bónusz HP-ra) növekedik
- Rakan
- Gleaming Quill (Q): Gyógyítás 18/36/54/72/90-ről 30/51,25/72,5/93,75/115-re növekedik
- Grand Entrance (W): Töltési idő 18/16,5/15/13,5/12 másodpercről 16/14,5/13/11,5/10 másodpercre csökken
- Battle Dance (E)
- Manaköltség 60/70/80/90/100 manáról 40/45/50/55/60 manára csökken
- Pajzs nagysága 35/60/85/110/135-ről 50/75/100/125/150-re növekedik
- Ryze - Spell Flux (E)
- Sebzés 60/80/100/120/140 (+30% AP)(+2% bónusz manáról) 60/80/100/120/140 (+35% AP)(+2% bónusz manára) növekedik
- Manaköltség 40/55/70/85/100 manáról 35/45/55/65/75 manára csökken
- Samira
- Szintenkénti AD 3-ról 3,3-re növekedik
- Flair (Q): Sebzés AD aránya 80/90/100/110/120% AD-ról 85/95/105/115/125% AD-ra növekedik
- Sylas
- Kingslayer (W)
- Manaköltség 60/70/80/90/100 manáról 50/60/70/80/90 manára csökken
- Alap gyógyítás AP aránya 35%-ról 40%-ra növekedett
- Töltési idő 13/11,25/9,5/7,75/6 másodpercről 12/10,5/9/7,5/6 másodpercre csökken
- Abscond (E): Töltési idő 14/13/12/11/10 másodpercről 13/12/11/10/9 másodpercre csökken
- Kingslayer (W)
- Tahm Kench
- An Acquired Taste (passzív): Találati sebzés (on-hit) 8-60 (szinttől függően)(+2,5% bónusz HP-ról) 8-60 (szinttől függően)(+4% bónusz HP-ra) növekedik
- Tongue Lash (Q): Alap gyógyítás 10/12,5/15/17,5/20-ról 10/15/20/25/30-ra növekedik
- Devour (R): Pajzs nagysága 500/700/900-ról 650/800/900-ra növekedik
- Taric
- Starlight's Touch (Q)
- Töltetenkénti gyógyítás 25 (+15% AP)(+0,75% max HP-ról) 25 (+15% AP)(+1% max HP-ra) növekedik
- Manaköltség 65/70/75/80/85 manáról 60 manára csökken
- Dazzle (E)
- Töltési idő 17/16/15/14/13 másodpercről 15/14/13/12/11 másodpercre csökken
- Kábítás hatóideje 1,25-ről 1,5-re növekedik
- Starlight's Touch (Q)
- Tryndamere
- Bloodlust (Q)
- Alap gyógyítás 25/33/41/49/57-ről 30/40/50/60/70-re növekedik
- Dühönkénti bónusz gyógyítás 0,45/0,75/1,05/1,35/1,65-ről 0,5/0,95/1,4/1,85/2,3-re növekedik
- Undying Rage (R): Töltési idő 130/110/90 másodpercről 120/100/80 másodpercre csökken
- Bloodlust (Q)
- Xin Zhao
- Determination (Q): Gyógyítás AD aránya 7% AD-ról 10% AD-ra növekedik
- Wind Becomes Lightning (W): Bökés sebzése 40/75/110/145/180 (+80% AD)(+50% AP-ról) 50/75/120/155/190 (+90% AD)(+65% AP-ra) növekedik
A következő oldalon a 12.11-es LoL frissítés hősgyengítéseit találjátok meg pontos értékekkel!
12.11-es LoL frissítés hősgyengítései pontos értékekkel
- Brand - Blaze (passzív)
- Égetés sebzése 3% max HP-ról 2,5% max HP-ra csökken
- Robbanás sebzése 10-14% max HP-ról (szinttől függően) 9-13% max HP-ra (szinttől függően) csökken
- Gwen
- Hallowed Mist (W)
- Bónusz armor és magic resist 20 (+5% AP-ról) 12/14/16/18/20 (+5% AP-ra) csökken
- Töltési idő 22/20/18/16/14 másodpercről 22/21/20/19/18 másodpercre növekedik
- Skip 'n Slash (E): Töltési idő csökkentése az első alaptámadással 60%-ról 50%-ra csökken
- Hallowed Mist (W)
- Kog'Maw
- Caustic Spittle (Q)
- Armor és magic resist csökkentése 25/27/29/31/33%-ról 23/25/27/29/31%-ra csökken
- Bónusz támadási sebesség 15/20/25/30/35%-ról 10/15/20/25/30%-ra csökken
- Bio-Arcane Barrage (W): Bónusz mágikus sebzés a célpont max HP-jának 3/4/5/6/7%-áról 3/3,75/4,5/5,25/6%-ára csökken
- Caustic Spittle (Q)
- Lillia
- Alap HP 650-ről 625-re csökken
- Dream-Laden Bough (passzív): Sebzés 6% (+1,5% minden 100 AP után) max HP-ról 6% (+1,2% minden 100 AP után) max HP-ra csökken
- Master Yi
- Szintenkénti HP 106-ról 100-ra csökken
- Wuju Style (E): Tényleges sebzés (true damage) 30/38/46/54/62 (+35% bónusz AD-ról) 30/35/40/45/50 (+35% bónusz AD-ra) csökken
- Rengar
- Alap HP 655-ről 620-ra csökken
- Thrill of the Hunt (R): Töltési idő 110/90/70 másodpercről 110/100/90 másodpercre növekedik
- Senna
- Absolution (passzív): Minionok elpusztítása után a lelkek esésének aránya 2,166%-ról 8,33%-ra növekedik
- Piercing Darkness (Q)
- Alap lassítás 20%-ról 15%-ra csökken
- Lassítás hatóideje 2 másodpercről 1/1,25/1,5/1,75/2 másodpercre csökken
- Kayn - Reaping Slash (Q - Darkin/Rhaas/Vörös formában)
- Sebzésmódosító 65% AD (+5% (ami minden 100 AD után 5,5%-kal növekedik) a célpont max HP-járól) 65% AD (+5% (ami minden 100 AD után 5%-kal növekedik) a célpont max HP-jra) csökken
- Swain
- Ravenous Flock (passzív): Gyógyítás 3,5/4,5/5,5/7%-ról (szinttől függően) 3-6%-ra (szinttől függően) csökken
- Vision of Empire (W): Sebzés 80/120/160/200/240 (+70% AP-ról) 80/115/150/185/220 (+55% AP-ra) csökken
- Demonic Ascension (R): Tickenkénti gyógyítás 15/30/45 (+20% AP-ról) 15/27,5/40 (+18% AP-ra) csökken
- Taliyah
- Unraveled Earth (E): Szörnyekre 100% helyett 150%-ot sebez
- Weaver's Wall (R): Mostantól akkor sem lehet elsütni, ha Taliyah az elmúlt 3 másodpercben sebzést osztott ki
- Veigar - Event Horizon (E): Töltési idő 20/18/16/14/12 másodpercről 20/18,5/17/16,5/14 másodpercre növekedik
- Wukong
- Warrior Trickster (W): Töltési idő 20/18/16/14/12 másodpercről 22/19,5/17/14,5/12 másodpercre növekedik
- Nimbus Strike (E): Szörnyekre okozott sebzés 180%-ról 160%-ra csökken
A következő oldalon a 12.11-es LoL frissítés egyéb hősmódosításait találjátok meg pontos értékekkel!
12.11-es LoL frissítés egyéb hősmódosításai pontos értékekkel
- Fizz
- Szintenkénti mana 37-ről 52-re növekedik
- Szintenkénti HP 112-ről 106-ra csökken
- Olaf
- Berserker Rage (passzív)
- Maximális értékek 22,5% helyett 30%-on már aktiválódnak
- Az életlopás (life steal) 10-30%-ról (szinttől függően) 8-25%-ra (szinttől függően) csökken
- Undertow (Q)
- Alapsebzés 60/110/160/210/260-ról 70/120/170/220/270-re növekedik
- Minimális töltési idő 3 másodpercről 2,5 másodpercre csökken
- Tough it Out (W): Töltési idő 16/14,5/13/11,5/10 másodpercről 16/15/14/13/12 másodpercre növekedik
- Ragnarok (R): Bónusz armor és magic resist 10/25/40-ről 10/20/30-ra csökkent
- Berserker Rage (passzív)
- Sona - Aria of Perseverance (W): A blokkolt sebzés nagysága mostantól megegyezik a pajzs alap nagyságával
- Zeri: Minden képességét megváltoztatják a lövésznek, pontos értékeket itt olvashattok
Riot Truexy véleményezte a fenti változtatásokat, amelyek jól summázzák, hogy mi is valójában a célja a Riotnak ezzel a rengeteg módosítással. Nem szeretnék visszaállítani a 12.10-es frissítésben átalakított értékeket, továbbra is a játékban tapasztalható általános burst sebzés csökkentése a legfőbb céljuk. Ennek ellenére voltak olyan karakterek, amelyek a hirtelen és jelentős sebzés tekintetében túlságosan visszaestek, ezért mindenképpen erősítésekre szorulnak.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!