Öt hős, akire méltatlanul kevés figyelem hárul

Öt hős, akire méltatlanul kevés figyelem hárul

Minden ösvényen mutatunk egy hőst, akiben nagy potenciál lakozik.

A League of Legends hónapról hónapra változik a frissítéseknek köszönhetően. Hősök jönnek-mennek, vannak akik hol virágkorukat élik, hol eltűnnek a süllyesztőben hosszabb-rövidebb időre. Azonban van még két tábora a champeknek: azok, akik sosem veszítenek népszerűségükből, például Yasuo vagy Zed (vagy a megjelenése óta Bel'Veth) és az a halmaz, amely kisebb időszakokat leszámítva sosem sütkéreznek a rivaldafényben. Ennek ellenére nagy bennük a potenciál, és mivel kevesebben játsszák őket, sokan nem is tudnak ellenük hatásosan fellépni. Elhoztunk nektek öt olyan hőst, minden ösvényre egyet, amely ez utóbbi kategóriába tartozik.

Shen

Végső képességének köszönhetően talán senki nem lepődik meg azon, hogy az Alkony szeme folyamatosan egyre népszerűbb, minél magasabb eloban vizsgáljuk. Nem egy könnyű hős, mivel ahhoz, hogy teljes potenciálját kihasználjuk, tisztában kell lenni a pályán minden történéssel, hogy jó időben érkezzünk a megfelelő csapattárs megsegítésére. Mivel a meccs nagy részében 3 perc, vagy még annál is több a töltési ideje, gondosan meg kell válogatni, mikor és kire érdemes elhasználni. A választási aránya 3% körül van, ez magasabb szinteken egyre nő, világszerte platinum és afölött 3,87%, azonban túlságosan nem rettegnek tőle a játékosok, mert a tiltási aránya, mindössze 0,26%

Zac

Nomen est omen, vagyis a név kötelez. Zac egy igazi Titkos fegyver a dzsungelben. Ugyan az utóbbi időben ismét kezdik felfedezni a játékosok, nem rendelkezik kiugró népszerűséggel. Pedig nem egyszerű ellene játszani, kifejezetten idegesítő, ugyanis egészen mély őrszemeket kell elhelyezni ahhoz, hogy időben észrevegyünk, és megússzuk a ganket. Viszonylag nagy sebzéssel rendelkezik ahhoz képest, hogy mennyire tankos tud lenni, ráadásul rengeteg cc-vel is rendelkezik. Amennyiben nem vettük észre, és már csak azt látjuk, ránk ugrik, nagyon nehéz elmenekülni előle, főleg flash nélkül. Ezen felül viszonylag biztonságos is vele játszani, mert az ugrását védekező képességként is használhatjuk, ha pedig véletlenül meghalna, a passzív még mindig aktiválódik, amire például csapatharcok során nem mindig egyszerű odafigyelni, akkor pedig a zöld paca bizony újraéled. Magasabb szinten most a játszottabb hősök között van, 6,17%-os választási aránnyal, de tiltási aránya 2,05% mindössze. Amennyiben még nem tetted, érdemes lehet őt kipróbálni.

Xerath

Az emelkedett mágust nagyobb arányban választják támogatónak, mint a középső ösvényre, ennek ellenére ott is megállja a helyét, méghozzá elég jól. Ellene sem a legszórakoztatóbb lane-elni, ugyanis órási range-ből süti el a Q képességeit, amelyek elég nagyot sebeznek. A W-je is nagy hatótávolsággal rendelkezik, és ha azzal eltalál, belassít, akkor pedig végképp kiszolgáltatottá válunk a Q előtt. Ezen felül még kábítással is rendelkezik, így nem egyszerű rátámadni. Passzívjának köszönhetően pedig sokáig tud az ösvényen maradni anélkül, hogy managondjai lennének, így folyamatosan spammelheti a képességeit. A végső képességének köszönhetően távolról be tud avatkozni a harcokba, és az alacsony életerejű hősöket a tornyuk mögött is le tudja vadászni. Platinum és afölött mindössze 2,86%-ban választják, és 0,9%-ban tiltják miden.

Varus

A lövész, aki ellen mindenki szívesen játszik. De biztos így van ez? A tiltási arányából erre következtethetünk. Ugyanis platinum+ világszerte 0,04%-ban bannolják. Ez majdnem egyenlő a nullával. Pedig nagyon stabilan lehet vele farmolni, ugyanis nagyon nagy támadási sebességgel rendelkezik. Amennyiben pedig kiiktatást szerez, átváltozik egy géppuskává, amely pillanatok alatt eltünteti az ellenfeleket. A Q-val biztonságos távolságból tud piszkálódni és farmolni. Régebben az Idézők szurdokában (ARAM-on a mai napig) a lethality build volt rá a legnépszerűbb, ám ma már a támadási sebességre építik a legtöbben. 

Zilean

Amellett, hogy stabil sebzéssel rendelkezik, Zilean egy alulértékelt, ám nagyon hasznos hős. A Q-val el tudja kábítani az ellenfeleit, az E-vel pedig választhat, hogy őket lassítja vagy a szövetségeseket gyorsítja. Ami azonban az igaz erejét adja a hősnek, az a végső képessége. Jól időben elhasználva vissza tud hozni egy szövetséges hőst a halálból. Gondoljunk csak bele, hogy az ellenfél óriási erőforrásokat felhasználva megöl valakit, te pedig egy gombnyomással semmissé teszed ezt, miközben ők ott állnak képességek nélkül. 16-os szint után ráadásul egy perc sincs a töltési ideje, így majdnem minden csapatharcban használhatja. Jól használva a LoL egyik legerősebb képessége. Platinum és felette 4,33%-ban választják és 1,09%-ban tiltják.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Te szoktál az egyikükkel legalább rendszeresen játszani?

  • 28 %
  • 8 %
  • 21 %
  • 8 %
  • 8 %
  • 5 %
  • 23 %