Előnyben szeretnék részesíteni egyszerűséget és az olvashatóságot.
Nem ritka, hogy egy Steam-játék esetében a borítóképet túlzsúfolják a különböző díjak logóival, illetve értékelési pontszámokkal. Ez egy módja annak, hogy a kiadók és a fejlesztők jelezzék a játékosok felé, hogy érdemes megfontolni a szoftverük megvásárlását. Persze bizonyos esetekben ez bosszantó vagy éppenséggel félrevezető is lehet. A bosszúság és a potenciálisan gyanús magatartás (azaz nem létező díjak logóinak, vagy a kissé furfangos oldalak pontszámainak feltüntetése) kiküszöbölése érdekében a Steam új szabályt vezetett be, amely teljesen megszünteti ezeket.
A Valve szerint a legnyilvánvalóbb probléma az, hogy a díjak logói, értékelései és akciós hirdetései összekutyulják a képet, illetve gyakran a felismerhetetlenségig zsugorítják magának a játéknak a logóját. Az egyéb problémák közé tartozik a nem hiteles értékelési pontszámok feltüntetése, valamint az angol nyelvű szöveg bejáratott használata, amely „elszigeteli az angolul nem tudó Steam közönségének nagy részét”. Emellett a Valve rámutatott arra is, hogy minden Steam-oldalnál megvan a maga helye az értékelési pontszámok, díjak és kedvezmények leírásának.
A platform működtetőjének döntése értelmében szeptember 1-től az értékelési pontszámok, a díjak nevei/logói és az akciók feltüntetése a borítóképen bant von maga után. Hasonlóképpen tiltott minden másik terméket reklámozó szöveg vagy kép (például egy folytatásra való utalás), csakúgy, mint minden más "vegyes szöveg". Ha egy kiadó vagy fejlesztő új szezonális frissítést vagy nagyobb javítást hirdet meg, akkor ilyenkor egy külön réteget kell használniuk a már meglévő borítókép felett.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!