Nagyon kellett ez a kör.
Már az első körös nagy frissítés sem volt az igazi, de a múlt héten érkezett 12.14 olyan szinten vágta haza az egész metát, hogy sokan azt mondták, hogy inkább nem játszanak. A felháborodás amiatt volt, hogy Aurelion Sol is túl erős lett, illetve a 9-es Astral szinergiával gyakorlatilag végtelen tárgymennyiséget ki lehetett szedni. A 'toggle' játékstílus miatt gyakorlatilag minden más kompozíció háttérbe szorult. A meccsek jelentős százalékában sokan mentek gyors 8-at, bepattintották Solt, majd a szünetekben cserélgették a szinergiát, hogy mehessen az Astral roll.
A fenti 'toggle' stílus viszont, mint kiderült nem a fejlesztők ötlete volt, sőt Mort élőben még azt is elmondta, hogy a 9 Astral Toggle egy bug, ha pedig valaki használja, akkor az egy kiskaput használ ki. Ez pedig már majdnem csalás. Nyilván senki nem kap emiatt tiltást, mert a hiba a játékban van, de az így szerzett LP azért nem a legtisztább. Most viszont ennek a vitának vége, hiszen megjött a legújabb frissítés, ami miatt az egész okafogyottá válik. De lássuk miről is van szó.
Figura változások
Jinx
- AD: 65 ⇒ 60
 - Bugfix: A Ragewing Jinx az Enrage alatt nem kap vissza Rage-et, csak mikor véget ér az effekt.
 
Sylas
- Mana: 60/130 ⇒ 70/140
 

Aurelion Sol
- Képesség sebzés: 400/700/5000 ⇒ 375/625/5000
 - Ascension idő: 15 mp ⇒ 18 mp
 - Ascension sebzés erősítés: 33% ⇒ 15%
 
Shyvana
- Képesség sebzés: 1200/1800/30000 ⇒ 1050/1650/30000
 
Tárgyak
Morellonomicon
- AP: 50 ⇒ 40
 
Zz’Rot Portal
- Életerő kör alapján: 1500/1800/2100/2500 ⇒ 1350/1600/1900/2250
 - Hyper Roll: 1500/2100/2500 ⇒ 1350/1900/2250
 
Szinergiák
Astral
- Bugfix: Mostantól a Planning Phase alatt nem lehet Astral tiert változtatni
 - 9 Astral Orb tárgy esély: 75% ⇒ 45%
 

Guild
- Talon extra AD: 5 ⇒ 8
 
Trainer
- Nomsy alap életerő: 400 ⇒ 225
 - Nomsy életerő/snack: 20 ⇒ 25
 
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!