Sokaknak nem tetszik a Riot Games megoldása a bugos Star Guardian-küldetésekre.
Az elmúlt napokban rengeteg anomália történt a League of Legends-kliensben. A Star Guardian 2022-es nagy nyári esemény egyszerűen beadta a kulcsot, legyen szó a küldetésekről, a jutalmakról, a zsetonok farmolásáról. Gyakorlatilag teljesíthetetlen és élvezhetetlen lett azok számára a játék, akik kifejezetten csak a minél több reward bezsebeléséért vágtak bele az összecsapásokba. A Riot Games egy Twitter-posztban reagált arra, hogy milyen megoldást találtak ki arra, hogy végül mindenkinek a kliensében ott legyenek azok a gömbök, zsetonok és esszenciák, amelyekért egyébként időt és energiát nem kímélve megdolgoztak az elmúlt hetekben.
Mikor kapjuk meg a Star Guardian-jutalmakat?
Az azóta már törölt bejegyzésben a League of Legends Brasil fiók, amit egyébként hivatalosan a Riot Games üzemeltet, kiírta, hogy csak a Star Guardian 2022-es esemény befejezte után kapják meg a játékosok a jutalmakat. Azon dolgoznak a fejlesztők, hogy egyetlen játékost se érjen hátrány a technikai hibák miatt, hogy mindenki beválthassa a zsetonokat azokra a dolgokra (skinek, chromák stb.), amelyeket kinézett magának. A poszt végén természetesen elnézést kértek a problémákért, valamint kérték arra a közösséget, hogy legyenek megértőek ebben a kellemetlen helyzetben.
Összességében érezhető az, hogy a Riot Games programozói csapata nincs a helyzet magaslatán, ezért igyekeznek olyan módszerekhez folyamodni, amely lehet nem vált majd ki túl nagy tetszést az idézőknél. A videó alatti kommentszekcióban felvetette valaki, hogy az lenne az alap ezek után, ha a Riot mindenkinek visszatéríteni az eseménybelépő árát, esetleg kapna minden idéző egy ingyenesen felhasználható Event Passt, ami szabadon beváltható lenne.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!