Ellepik a reklámok a Disney+-t

Ellepik a reklámok a Disney+-t

Már az is tudni lehet, hogy mikortól keserítik majd meg a reklámok a felhasználók életét.

A Disney+ platform sem lesz mentes a reklámoktól és hirdetésektől, ugyanis maga a cég jelentette be, hogy december 8-ától megváltozik némileg az oldal. A régi, alap előfizetés valamivel kevesebbe kerül majd (7.99 dollár), míg a reklámmentes csomag 10.99 dollárt kóstál.

A Disney+ hirdetésekkel támogatott verziója egyébként beépül az új Disney Bundle csomagokba. Ennek értelmében a Disney+-t és a Hulu-t tartalmazó hirdetésekkel megspékelt csomag 9.99 dollárba, míg a Disney+, Hulu és ESPN+ ugyancsak reklámokkal tarkított triója 12.99-ért érthető majd el.

A Disney egyébként 2019-ben döntött úgy, hogy itt az idő elindulni a Netflix által is kitaposott úton, ráadásul nem titkolt céljuk volt az erőteljes felzárkózás a piacvezető streaming szolgáltatóra. Az új platformjukon 3 év alatt nagyságrendileg 152 millió előfizető regisztrált, ami 31 százalékos növekedés volt az egy évvel korábbi adatokhoz képest. Egy nagy veszteséget azonban kénytelenek voltak idén is elkönyvelni, miután nem sikerült megszerezniük az indiai krikettbajnokság közvetítési jogait. Ezt az eseményt több száz millióan követik, így nem csoda, ha csalódott a cég ezen a téren, az előrejelzéseik alapján pedig emiatt kisebb, körülbelül 15 milliós növekedést várnak csak az előfizetői táborban 2024 év végéig.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!