Nem teljesít rosszul a karakter, de mégis szükség van a Riot szerint a micropatchre.
Szerdán, a 12.16-os LoL-frissítéssel érkezett meg a szerverekre a reworkölt Udyr. A Lélekvándor visszatérése egyelőre nem okoz csalódást a játékegyensúlyért felelős csapat tagjainak, a győzelmi arányok alapján elégedettek lehetnek a fejlesztők az átdolgozással. Ami azonban fejtörést okozott a Riotnak, hogy nem igazán találták meg a játékosok azokat a buildeket, amelyeket reméltek tőlük. Ennek köszönhető az, hogy hamarosan hotfixelik a karaktert alig néhány órával Yuumi után. A micropatchben három képességét változtatják meg Udyrnak azért, hogy ne csak a tankos tárgyakat vásárolják meg rá az idézők.
12.16-os LoL-frissítés: Udyr hotfix (aka micropatch)
- Wilding Claw (Q)
- Találati sebzés a max HP 3/4,2/5,4/6,6/7,8/9% (+4% minden 100 AD utánról) a max HP 3/4,4/5,8/7,2/8,6/10% (+6% minden 100 AD utánra) növekedik
- Bónusz fizikai sebzés találatonként 5/9/13/17/21/25 (+10% bónusz AD-ról) 5/13/21/29/37/45 (+20% bónusz AD-ra) növekedik
- Iron Mantle (W)
- Pajzs HP-aránya 2/2,6/3,2/3,8/4,4/5% max HP-ról 2/2,4/2,8/3,2/3,6/4% max HP-ra csökken
- Találatonként a gyógyítás 1,2/1,32/1,44/1,56/1,68/1,8% max HP-ról 1,2/1,26/1,32/1,38/1,44/1,5% max HP-ra csökken
- Blazing Stampede (E)
- Bónusz mozgási sebesség 30/34/38/42/46/50%-ról 30/37/44/51/58/65%-ra növekedik
- Kábítás immunitása a célponton (hány másodpercenként lehet ugyanazt a célpontot elkábítani) 6/5,7/5,4/5,1/4,8/4,5 másodpercről 6/5,6/5,2/4,8/4,4/4 másodpercre csökken
Összességében a Q többet sebez, a W kevesebb pajzsot ad, valamint kevesebb életerőt tölt vissza. Ehhez társul még az E-t érintő változtatás, amely növeli a mozgási sebességet, valamint ennek köszönhetően gyakrabban lehet majd cc-zni a célpontokat. Az elhúzódó csapatharcokban és az üldözéses szituációkban sokat számíthat az a 0,5 másodperc, amivel sűrűbben lehet kábítani a hősöket.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!