Zseniális módon népszerűsítik a Rick és Morty új évadát

Zseniális módon népszerűsítik a Rick és Morty új évadát

A készítők világszerte óriás szobrokat emeltek a karaktereknek. 

A Rick és Morty 2013-as indulása óta töretlen népszerűségnek örvend az egész világon és hamarosan indul a 6. évad, ami apropóján a készítők egyre többet nyilatkoznak a szériáról. Nemrég Dan Harmon és Justin Roiland a The Wrap magazinnak adott exkluzív interjút és kifejtették, hogy felőlük akár örökké is folytatódhat a sorozat, plusz ha minden jól megy, évente új szezonokkal kedveskednek majd a rajongók számára. Részletek az alábbi cikkben!

A sorozat egyébként ma este tér vissza az Adult Swim csatornára és a HBO Max kínálatába, ennek apropóján pedig a marketingesek egy zseniális promóciós kampányt raktak össze Wormageddon néven, ami ráadásul az egész világra kiterjedt. Az alapötlet az volt, hogy 14 különböző helyszínen óriási szobrokat emelnek a szereplőkről, Summer például Las Vegasban selfie-zik egy óriási űrféreggel, Rick meg a magány trónján ül a kaliforniai hegyekben. 

Érdekesség, hogy a szobrok köré egy játékot is szervezett az Adult Swim és akik először bukkantak rá az alkotásokra, azok a dicsőség mellett egy aranyozott Rick fejet vihettek haza. Ha kíváncsiak vagytok egyébként a szobrokra, az alábbi videóból induló lejátszási listában megtekinthetitek az összes művet és helyszínt. Jó szórakozást!

Ti várjátok már a hatodik évad indulását? 

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!