FIFA 23: Reagált az EA az új, ellentmondásos metára

FIFA 23: Reagált az EA az új, ellentmondásos metára

Tisztázni kellett néhány részletet, mert ellentmondásba kerültek a fordítók.

A FIFA 23 AcceleRATE rendszere újradefiniálja a játékosok sebességét. Az EA a játékosokat három gyorsulási típusba sorolja a magasság, az erő és a mozgékonyság alapján. Bizonyos testarchetípusok a korábbitól eltérő módon mozognak és futnak. Azonban egy kis hiba csúszott a tervbe. Ugyanis a lengthy jelzővel rendelkező játékosok előnybe kerültek a többiekkel szemben. 

Nekik gyengébb gyorsulással és nagy végsebességgel kéne rendelkezniük. Rendszerint a magas és erős játékosok kerülnek ebbe a kategóriába. Megkaphatják alapvetően, valamint bizonyos chemistry style-t alkalmazva (elsősorban az Arcitectet) is. Tehát nagy strength-el és alacsony agilityvel rendelkeznek. A FIFA 23 első frissítésében az EA azt állította, hogy az Strength és az Agility között 14 különbség szükséges ahhoz, hogy egy játékos lengthyvé váljon. A német nyelvű pitch notesban azonban az állt, hogy a kártyáknak 15-tel kell nagyobb Strength-tel kell rendelkezni, mint Agilityvel. Az EA bejelentette, hogy vizsgálja az eltérést. Továbbá gond van azzal is, hogy az értékek nem frissülnek megfelelően.

Ahhoz, hogy egy játékos lengthy legyen az alábbi feltételek kellenek a közlemény szerint:

  • Strength >= 65
  • (Strength – Agility) >= 14
  • Acceleration >= 55
  • Height >= 174 cm (~ 5’9”)

Ahhoz, hogy egy játékos explosive legyen az alábbi feltételek kellenek a közlemény szerint:

  • Agility >= 65
  • (Agility - Strength) >= 15
  • Acceleration >= 74
  • Height <= 180 cm (~ 5’11”)

Azt is megjegyezte az EA, hogy vannak kivételek, ám nem árulták el, ez mely játékosokat érinti. Ebben az esetben az arány nem lehet pont 14 és 15, hanem ennél nagyobbnak kell lennie.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Szerinted hamarosan változtat az EA a lengthy játékosokon?

  • 50 %
  • 50 %