Ekkor érkezik a Netflix reklámokkal teletűzdelt előfizetése

Az alapcsomag alá pozicionált előfizetés először csak néhány országban lesz elérhető. 

A 2022-ig piacvezetőnek számító Netflix idén kisebb mélyrepülésbe kezdett és több mint 1 millió feliratkozót veszített az első két negyedévben. A tőzsde persze bepánikolt és a cég részvényei a földbe álltak, tovább tetézve a bajt, mire a fejesek leépítésekbe kezdtek és temérdek projektet elkaszáltak, hogy több pénz jusson a sztárokkal teletűzdelt giga produkciókra, mint például a Jók és Rosszak Iskolájára

A Netflix persze nem csak a költségcsökkentési akciókkal és az exkluzív tartalmakkal szeretné megtartani az előfizetőket, hanem egy új csomagot is bevezetnek, ami olcsóbb árért cserébe reklámokkal tűzdeli tele a platformot. Nagy pálfordulás ez a korábbi irányelvhez képest, azonban ez a jövő és már itt is van, ugyanis a platform nemrég bejelentette, hogy az új szolgáltatás november 3-án debütál a tengerentúlon, továbbá Európa legnagyobb piacaival rendelkező országaiban. 

A reklámos alapcsomag előreláthatólag 6.99 dollárba kerül majd havonta és nagyjából 4-5 percnyi hirdetést kell megtekinteni benne óránként, szóval hasonló formátummal rendelkezik, mint a hétköznapi televízió csatornák. A piaci elemzések szerint nagy sikere lesz a tervnek és a Netflix több milliárd dollárnyi reklámbevételre számít az elkövetkezendő néhány évben, továbbá arra számítanak, hogy a feliratkozószám is nőni fog. Kicsit szkeptikus vagyok utóbbival kapcsolatban, mert a streaming platformokban pont a reklámmentesség az egyik csábító tényező és inkább fizetek többet, csak ne toljanak semmit az arcomba. Szerintetek egyébként sikeres lesz az új csomag? 

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!