Az alapcsomag alá pozicionált előfizetés először csak néhány országban lesz elérhető.
A 2022-ig piacvezetőnek számító Netflix idén kisebb mélyrepülésbe kezdett és több mint 1 millió feliratkozót veszített az első két negyedévben. A tőzsde persze bepánikolt és a cég részvényei a földbe álltak, tovább tetézve a bajt, mire a fejesek leépítésekbe kezdtek és temérdek projektet elkaszáltak, hogy több pénz jusson a sztárokkal teletűzdelt giga produkciókra, mint például a Jók és Rosszak Iskolájára.
A Netflix persze nem csak a költségcsökkentési akciókkal és az exkluzív tartalmakkal szeretné megtartani az előfizetőket, hanem egy új csomagot is bevezetnek, ami olcsóbb árért cserébe reklámokkal tűzdeli tele a platformot. Nagy pálfordulás ez a korábbi irányelvhez képest, azonban ez a jövő és már itt is van, ugyanis a platform nemrég bejelentette, hogy az új szolgáltatás november 3-án debütál a tengerentúlon, továbbá Európa legnagyobb piacaival rendelkező országaiban.
Enjoy your Netflix experience exactly as it is today? Great! Nothing about the way you watch Netflix is going to change.
— Netflix (@netflix) October 13, 2022
From November, Netflix will be available from $6.99 a month. Basic with Ads, Netflix’s new lower priced ad-supported plan. https://t.co/OjRfIkbXWs
A reklámos alapcsomag előreláthatólag 6.99 dollárba kerül majd havonta és nagyjából 4-5 percnyi hirdetést kell megtekinteni benne óránként, szóval hasonló formátummal rendelkezik, mint a hétköznapi televízió csatornák. A piaci elemzések szerint nagy sikere lesz a tervnek és a Netflix több milliárd dollárnyi reklámbevételre számít az elkövetkezendő néhány évben, továbbá arra számítanak, hogy a feliratkozószám is nőni fog. Kicsit szkeptikus vagyok utóbbival kapcsolatban, mert a streaming platformokban pont a reklámmentesség az egyik csábító tényező és inkább fizetek többet, csak ne toljanak semmit az arcomba. Szerintetek egyébként sikeres lesz az új csomag?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!