Runeterrai kisokos: Ismerd meg Sejuanit – 4. rész

Runeterrai kisokos: Ismerd meg Sejuanit – 4. rész

Amennyiben elakadtál a tárgyaknál, most jó helyen jársz!

Még két párharc van hátra a világbajnokságból, a Gen.G és a DRX csap össze az elődöntőben, valamint hátra van még a finálé. Azonban a meccsek többsége véget ért, így kirajzolódott, mely hősöket szerették a leginkább a profik az eseményen. Nos, Sejuani köztük volt, az Észak dühe 35-ször szerepelt a tiltólistán és 26 alkalommal választották. 9-szer topon bukkant fel, 17-szer a dzsungelben, tehát egy flexelhető hősről beszélünk. A rangsorolt meccseken 50,43%-ban nyer a 12.20-as patchben, miközben 5,54%-ban választják, 1,41%-ban tiltják.

Eredetileg egy tankos dzsungelesről beszélünk, a legtöbb esetben ott láthatjuk. Szerepe, hogy rengeteg tömegirányítási képességével megvédje a csapata carry hőseit, és elkapja az ellenfélét. Jó engage és disengage képessége van, Q-jának köszönhetően mozgékony, át tud menni a falakon is, valamint szívós, így remek frontline-t képez csapata számára. A végső képességének köszönhetően már messziről meg tud érkezni a harcba.

Képességsorrend, Idézői varázslatok

A Flash nála is elengedhetetlen, és mivel dzsungeles hősről beszélünk, a Sújtás is alap nála. 100-ból 99-szer ez a felállás. Felső ösvényen már változik a felállás, ott a Teleport-Ignite kombó a legnépszerűbb, a Flasht, csak 10%-ban választják topon. Ami a képességeket illeti, egyes szinten az E-t fejleszd, ez segít a Blue vagy Red leszedésében, mert a társak segítségével sokszor aktiválódik rajta a fagyasztás, így gyorsabban és több életerővel léped meg a kettes szintet. Ott a W-t válaszd, majd ez legyen az első, amit kimaxolsz. Harmadik szinten rakd ki a Q-t, majd erre rakd a pontokat másodiknak. A végső képességedet természetesen fejleszd 6,11 és 16-os szinten.

Rúna

A rúnáknál a hangsúly a további ellenálláson van, valamint a cc erősítésén. Az elsődleges rúna így az Utórengés, amely ellenséges hős mozgásképtelenné tétele után megnöveli a páncélod és varázsellenállásod, majd kis idő múlva sebez is. Az élet forrása szintén a kábításod után aktiválódik, és gyógyítja a szövetségeseket, aki az elkábított ellenfelet támadják. A kondícionálás tankosabbá tesz, csak úgy, mint a Burjánás, ami a maximális életerődet növeli meg, tehát nehezebb megölni téged. Másodlagos rúnának a Diadalt ls a Legenda: Fürgeséget ajánlom. Előbbi életerőt tölt vissza kiiktatásnál, így a csapatharcoknál tovább maradsz életben, míg utóbbi segítségével gyorsabban felhalmozhatod az E képességed jelzőit.

Tárgyak

Ahogyan azt már az útmutatóban többször említettem, tankra kell építeni a hőst. Mitikus tárgynak a Naptűz égiszt ajánlom, cipőnek az ellenfél összetételétől függően az Acélozott bakancsot vagy a Higanylépteket, míg kezdésnek a kék Záporpenge működik a legjobban, ugyanis a fejlesztés után, amikor hősökre is alkalmazható, további lassítást ad. A további tárgyválasztásnál is számít, hogy az ellenfél inkább fizikai vagy varázssebzést oszt. Előbbinél a Tüskevért alap, de a Fagyos szív is remekül működik. Páncélt és manát ad, valamint csökkenti az alaptámadásokból származó sebzést, továbbá lassítja a támadási sebességet. ADC-k ellen például kiváló. Ezután a Randuin ómenje is tökéletes, ami páncélt és lassítást biztosít. Amennyiben inkább AP-sebzést kapsz, minél hamarabb építsd ki a Természet erejét. Végső tárgynak pedig jó opció lehet a Warmog vértje, ami rengeteg életerőt ad, és egy harc után pillanatok alatt felgyógyít. Ez akkor a legerősebb, ha eléred a 1100 bónusz életerőt, de maga a tárgy ad 800-at, és a Tüskevért-Természet ereje is ad 350-et, így biztosan meglesz ez az érték.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Te szoktál Sejuanival játszani?

Közvetítések