TFT: Monsters Attack! - Milyen szinergiákat kapunk?

TFT: Monsters Attack! - Milyen szinergiákat kapunk?

Akkor jöhetnek a szinergiák.

Nem is olyan régen, a Riot fejlesztői csapata egy videóban jelentette be, hogy érkezik a következő TFT szett, számszerint a nyolcadik. Ami a Monsters Attack címet viseli majd és a központi elem a szuperhősök világa lesz. Azóta pedig egyre több hír és részlet érkezett, közte vélhetően a legtöbb szinergia is, amiről persze már Brozilla is csinált egy videót. Az új szett PBE-n november 16-tól elérhető, az élő szervereken pedig december 7-től.

De lássuk, hogy pontosan mire is számíthatunk, azaz mit tudnak majd a különböző ‘csapatok’.

A.D.M.I.N (2/4/6)

Blitzcrank, Camille, LeBlanc, Soraka

Az Admin karakter, minden körben eldönti, hogy mit is kapnak a figurák. Lehet, hogy aranyat generálunk, de persze harci buffot is választhatunk majd. A lényeg, hogy a kombinációk meccsről-meccsre és persze játékosról-játékosra változnak majd.

Ace (1/4)

Draven, Miss Fortune, Mordekasier, Samira

A képlet itt nagyon egyszerű. Ha működik a trait, akkor az oda tartozó egységek, bizonyos HP szint alatt leszednek egy ellenséges egységet. Az egész kvintesszenciája, hogy mindezt pontosan 1 vagy 4 figura kaphatja meg.

Aegis (2/3/4/5)

Alistar, Ekko, Leona, Vi

Tőlük, mindenki extra MR-t kap, az Aegis hősök az alapon kívül még többet.

Anima Squad (3/5/7)

Jinx, Miss Fortune, Nasus, Riven, Sylas, Vayne

Ha egy Anima Squap figura leszed egy ellenséges hőst, akkor pózba vágja magát és a csapat Hírnevet épít. A csapat osztozik az így kapott figyelmen és minden pont után kapnak 4 AD-t, AP-t és HP-t.

Arsenal (1)

Aphelios

Aphelios, amikor a pástra kerül, akkor megválaszthatja, hogy melyik fegyverét használja és ez pedig a képességét is meghatározza.

Brawler (2/4/6/8)

Blitzcrank, Jax, Lee Sin, Renekton, Riven, Sejuani, Vi

A már megszokott extra életerős szinergia.

Civilian (1/2/3)

Galio, Sivir, Janna

Ha kár egy civil is életben van, akkor a csapat többi része manát kap, minden 2. másodpercben.

Corrupted (1)

Fiddlesticks

Fiddle a meccset alvó állapotban kezdi. Amíg alszik és körülötte a szövetségesei meghalnak, ő elszívja a lelküket. Minden lélek +15 AP-t ad neki. Ha a figura életereje 40% alá esik, vagy minden szövetségese eltűnik, akkor felébred és nagyon csúnyán elkezd ütni.

Defender (2/4/6)

Poppy, Rell, Riven, Sett, Wukong

Ismét a megszokott mechanika. Az itteni figurák a csaták kezdete után tolnak egy tauntot, illetve a csapat extra Armort kap, persze a Defender egységek többet.

Duelist (2/4/6/8)

Fiora, Gangplank, Kayle, Nilah, Vayne, Yasuo, Zed

Minden Duelist alaptámadás ad egy stack-et és minden stack növeli az egység támadási sebességét. A max stack pedig 10 lehet.

Forecaster (1)

Janna

Az éppen aktuális időjárás alapján Janna buffokat osztogat a szövetségeseinek, akik mellette vannak. Az időjárás minden játékban változik.

Gadgeteen (3/5)

Annie, Lulu, Nunu, Poppy, Zoe

Minden körben kapunk egy nagyon erős tárgyat, amit akárkire rá lehet pakolni. Viszont ezek a tárgyak nem maradnak meg örökre, 2 kör és semmivé válnak.

Hacker (2)

LeBlanc, Zed, Zoe

A Hacker egység alapból kapnak Omnivampot. Ezen kívül leidéznek egy Hackert, akik az egyik egységet beviszi az ellenfél mögé. Aki beugrik, az nem támadható két másodpercig az utazás után.

Heart (2/4/6)

Lee Sin, Lulu, Sona, Soraka, Syndra, Yuumi

Amikor ezek a figurák elsütik a képességüket, akkor a csapat minden tagja AP-t kap a csata végéig.

LaserCorps (3/6/9)

Ashe, Mordekasier, Renekton, Sejuani, Senna, Yasuo, Zed

Minden itten hős kap egy saját drónt. Amikor a hőst megütik avyg valakit ő ütr meg, akkor a drón 50% esélyt kap, hogy saját maga is támadjon egyet. Ha egy Lasercoprt egység meghal, akkor a drónja a legközelebbi ugyanilyen egységre ugrik át.

Mascot (2/4/6)

Alistar, Galio, Maphite, Nasus, Nunu, Yuumi

Amikor egy ilyen figura életereje elfogy, akkor nem hal meg, hanem kimegy oldalra és buzdítani kezdi a csapatot. A buzdítás miatt mindenkinek elkezd regenerálódni az életereje. A regeneráció ereje a Mascot hősöknél duplázódik.

Mecha: PRIME (3/5)

Draven, Jax, Leona, Sett, Wukong

A PRIME jelzővel kiválaszthatjuk, hogy ki lesz az Elsődleges egységünk. Majd ez az egység magába olvaszt két másik Mecha figurát és megérkezik a PRIME. A Prime életerőt és AD-t kap extrába a beolvasztottak után.

Ox Force (2/4/6)

Alistar, Annie, Aphelios, Fiora, Talon, Viego

Ahogy az itteni figurák életereje fogy, úgy kapnak támadási sebességet. Mikor először kapnának halálos sebzést, akkor 1,5 másodpercre halhatatlanná válnak.

Prankster (2/3)

Ekko, Jinx, Zoe

Amikor az életerjük 50% alá csökken leidéznek a maguk helyére egy Target Dummyt, elmozognak még HP-t is kapnak vissza.

Recon (2/3/4)

Ashe, Ezreal, Kai’sa, Vayne

A harc elején extra támadási távolságot kapnak. Mielőtt ellövik a képességüket és a közelben van ellenséges egység, akkor biztonságos távolságba ugranak. Ezen kívül extra Crit esélyt is kapnak.

Renegade (3/6) 

Camille, Leona, Sylas, Talon, Viego

Minden ilyen figura extra sebzést okoz. Az utolsó életben lévő Renegadenél ez az érték szignifikánsan megnő.

Spellslinger (2/4/6)

Annie, Leblanc, Lux, Sona, Taliyah

Minden 6 másodpercben az itteni hősök egy mágikus gömböt vágnak az ellenfélnek. Annak a sebzése az egység AP értékétől függ. Ezen kívül a szinergia itt extra AP-t ad.

Star Guardian (3/5/7/9)

Ekko, Lux, Kai ‘sa, Nilah, Rell, Syndra, Taliyah, Yuumi

A recept itt is maradt a régi. Az egységek manát kapnak, miután a többiek eltolják a képességüket.

Supers (3)

Gangplank, Lee Sin, Malphite

A csaták elején a Super figurák is pózba vágják magukat és ezzel extra sebzést adnak a csapatnak. Minden három csillagos saját egység után ez a sebzés erősebb lesz.

Sureshot (2/4)

Aphelios, Samira, Sena, Sivir

A Sureshot figurák minden 5. másodpercben extra AD-t kapnak

Threat (1)

Aurelion Sol, Bel’Veth, Cho Gath, Fiddlestick, Rammus, Urgot, Vel’Koz, Zac

Itt nincs semmi különös szinergia. Ezek a figurák egyszerűen nagyon erősek.

Underground (3/5)

Ezreal, Kayle, Samira, Sona, Vi

Az itteni figurák éppen egy balhén vannak. Minden kör végén a balhé halad, ha nyernek akkor 1-el, ha veszítenek, akkor 2-vel. Ez annyit jelent, hogy minden kör végén kapnak egy jutalom képernyőt, amit akármikor kivehetnek. Ezek lehetnek tárgyak, arany és minden más. A jutalmat benn is hagyhatják, ha így tesznek, akkor az következőnek csak jobb lesz. Ha a balhé véget ér, akkor kezdődik a következő. Egy balhé 9 szintes.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!