Hamarosan kezdődik a League of Legends 13. rangsorolt szezonja, érdemes már most elkezdeni a felkészülést.
2009. október 27-én jelent meg a League of Legends: Clash of Fates, a Riot Games MOBA játéka. Az elmúlt több mint 10 évben megváltozott a név, átalakult a pálya, valamint létrejött egy több százmilliós közösség, aki valamilyen módon megismerkedett a LoL-lal. Hiába a rengeteg módosítás, a játékmenet összességében pont ugyanazokra az alapokra épül, mint a piacra dobás napján. Válaszd ki a bajnokod, farmolj minionokat és szörnyeket, likvidáld az ellenséges csapatot, dönts tornyokat, majd rombold le a Nexust. Az évek során rengeteg olyan íratlan szabályt fogalmaztak meg az idézők, amelyek rá nyomják a bélyegüket az összecsapásokra. Ezekből olvashattok most 10-et az alábbiakban.
1. Soha ne üldözd Singedet!
A zauni koktélgyáros, avagy a "gázember" Q képességével (Poison Trail) képes egy sebző ösvényt húzni maga után. Üldözés közben simán elpusztulhatsz, ha letüdőzöd ezt a mérgező kemikáliát.
2. Valaki biztosan szabotálja majd a promódat!
Legyen az egy AFK, esetleg egy szándékosan feedelő csapattárs, valaki biztosan belerondít majd a feljutásért folytatott harcodba. Természetesen ide lehet még venni a megboruló internetet, vagy a szomszédot, akinek épp a promód közben robban fel az elektromos rollere.
3. Aki skin boostert vásárol ARAM-on, annak jár a honor!
Egy teljesen felesleges funkció van a LoL-ban, amit lehet a többség nem is ismer. A lényeg, hogy egyetlen ARAM-meccs erejéig feloldható egy olyan skin a hősödhöz, amellyel nem rendelkezel. 195 RP-be kerül, így tényleg add oda a kitüntetést annak, aki 500 Ft-ot elkölt arra, hogy a csapattársak jól érezzék magukat az extra kinézet birtokában.
4. ARAM-on lehetőleg ugyanazt a porót etessétek!
Alapból használd el a sütit, amellyel megörvendezheted az apró szőrös állatkát, valamint próbáld elérni, hogy egyetlen poró kapja meg az összes nasit. Ha ez összejön, akkor achievement üti a markát az összes idézőnek, aki a meccsben tartózkodik.
5. URF-on az első katapultlövés mindig topra megy!
El kell fogadni azt a tényt, hogy az URF és ARURF játékmódokban kötelező harcolni 1-es szinten a felső ösvényen.
6. Minden hookolós karakterrel invade-elni kell!
Blitzcrank, Thresh, Nautilus vagy Pyke van a csapatban? Akkor kötelező ellátogatni 1-es szinten az ellenfél dzsungelébe, hátha valami a horogra akad.
7. Quadra után kötelező rámenni a Pentakillre!
Még a legmagasabb szintű mérkőzéseken, a profi e-sportolók is igyekeznek összegyűjteni az ötödik kiiktatást, amivel beírhatják magukat az aktuális liga történelmébe. Ilyen esetekben még a kezdőre is be kell nyomulni, mivel a penta, az penta.
8. Add oda a kék erősítést a midesednek!
Még akkor is óriási előnyt biztosít a buff, ha nem manás karakter van a középső ösvényen. A 10 képességgyorsítás olyan extrát biztosít a hősöknek, amely döntő tényező lehet a harcokban. Jó az, ha egy carry karakternél landol a Crest of Insight.
9. Ha beírod a meccs végén, hogy "gg easy", akkor számolj a következményekkel!
Verd agyon az ellenfelet a Szurdokban, azzal semmi gond nincs, de még egyet a földön fekvőbe ne rúgj azzal, hogy a chatben még rá is erősítesz arra, hogy nem voltak egyenlőek az erőviszonyok. Neked sem esik jól, ha egy vesztes mérkőzés után ilyen beszólogatásokat kell olvasnod.
10. Legyél ott a meccsben az első másodperctől!
Igen, igen, akkor is odaérsz az ösvényre/dzsungelbe, ha nagyjából az 55. másodpercben veszed meg a tárgyakat, de inkább koncentrálj már a betöltéstől az összecsapásra. A rálátás kiépítésére, a dzsungel bevédésére nagy szükség van, ne add meg az ellenfélnek azt az esélyt, hogy emberelőnyt alakítson ki az 1-es szintű akciókban azért, mert épp még cicás videókat nézegetsz egy másik ablakban.
Szerinted melyik az az íratlan szabály, amely elengedhetetlen része a LoL-nak?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!