LoL: Teljesen új játékmód érkezik!

LoL: Teljesen új játékmód érkezik!

Amellett, hogy a Riot Games fejlesztői változtatnak az ARAM módon és visszahozzák a Nexus Blitzet, egy teljesen új játékmóddal is készülnek idénre.

Február 16-án, a hivatalos League of Legends csatornán jelent meg egy League of Legends Fejlesztői napló című videó, amelyben Riot Brightmoon és Riot Meddler majdnem 8 percen keresztül számolnak be a League of Legends következő két évéről. A fejlesztők beszélnek az eddigi vizuális frissítésekről, beharangozzák a Teemo és a Lee Sin ASU-t, a Wild Rift skinek PC-s LoL-ba portolását – valamint azt, hogy egy teljesen új játékmóddal készülnek a 13. szezonban.

Az új mód a pár hete bejelentett 2v2v2v2, amelyet a 2013-as All-Star után élesztenek újra. A játékmód három legfőbb célja az lesz, hogy a championök folyamatosan harcoljanak a pályán, keveset töltsenek szürke képernyőn, valamint hogy a karakterek sokkal személyre szabhatóbbak legyenek, mint a hagyományos League of Legendsben. A 2v2v2v2 módban négy csapat (meglepő módon) két-két hőst választ majd, és rövid deathmatch mérkőzésen keretei között esnek egymásnak. A meccs folyamán ugyan úgy erősödnek, mint a Szurdokban, azonban lesz egy új eszköz a tárgyak és szintek mellett: az úgynevezett Augmentek, amelyekről egyelőre keveset árultak el a fejlesztők. Egy csapat addig játszik, ameddig el nem vesztenek elég mérkőzést, ezzel csökkentve a queue time-ot, ugyanis vereség után egyből lehet keresni a következő mérkőzést.

Az Augmentekről kicsit több infót is kaptunk. A Riot elképzelései szerint két irányba indulnak el ezekkel az új erősítésekkel: egyes Augmentek tovább erősíti azt, amiben az egyes championök eddigi is jók voltak, mások viszont teljesen más irányba tolják el őket, így kis változtatással teljesen új megvilágításba kerülhetnek a hősök. Eddig olyan Augmentekek teszteltek, mint az 5 másodpercenként Lissanra W-t castoló Sylas, az 500 auto attack range-es Ekko, valamint az önmegsemmisítő Kai'Sa, aki beugrik az ellenfél csapatba, meghal, de rengeteg sebzést okoz az ellenfeleinek.

Emellett rengeteg újdonságot terveznek a 2v2v2v2 módba, viszont nem akarják, hogy sokat várjunk rájuk. Ebből kifolyólag a Riot Games béta verzióban ki fogja adni az új játszóteret, és az éles visszajelzések után alakítgatja majd azt – viszont még így is nyárra várhatjuk az új játékmódot.

A /dev bejegyzésben még az ARAM módról esett több szó. Bár a Riot és a visszajelzések alapján a közösség is elégedett a Preseason változtatásaival, főleg a balance buffokkal és nerfekkel, még bőven van hova fejlődnie az Ordító szakadéknak. A Fagykapuk maradnak, azonban a fejlesztők is elismerik azt, hogy rájuk férne egy kis átalakítás, valamint a megemelt death timerek csökkentése. Bár a külön ARAM balansz is nagyjából rendben van néhány karakter, mint például LeBlanc még mindig segítségre szorul, így ezen a fronton is jobban akarnak teljesíteni a készítők. Azt viszont elismerték, hogy a Toronytörmelék, vagy Tower Rubble jelenlegi formájában egy hiba volt, így vagy átalakítják a mechanikát, vagy teljesen kiveszik a játékból.

Emellett visszatérnek a folyamatosan cserélődő játékmódok az URF-on és az ARURF-on kívül, tehát ismét lesz One For All, Spellbook, emellett a tavaly elmaradt Nexus Blitz re-release eseményt is megtartják idén! Úgy látszik, hogy a Riot tényleg figyelt a visszajelzésekre, és 2023-ban szeretnék betartani azt a sok ígéretet, amit az elmúlt évek során tettek. Ti várjátok az új és visszatérő módokat?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Nektek melyik játékmód a kedvencetek?